Beantwoorden
Ib2
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag

Telenet duurder maar geen betere service

hallo

hoe weet je dat de tarieven binnenkort zullen stijgen, maar ik heb een vraag... Waarom de prijzen verhogen zonder de service te verbeteren? Orange heeft de data van zijn abonnementen verhoogd en Proximus de snelheid en biedt verschillende bijkomende diensten aan (2 wifi-boosters en 4g-back-up). Telenet had een poging kunnen doen denk ik

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Telenet duurder maar zonder vergoeding

6 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Telenet duurder maar geen betere service

Tijdens Corona is er (gratis) méér volume aangeboden. Ik heb geen enkel idee of dat nog altijd zo is? Op de website staat dat het beperkt is:

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-zijn-de-piek-en-daluren-bij-een-abonnement-met-onbeper...

 

De informatie in de tabellen pasten we aan zodat ze in lijn zijn met onze tijdelijke extra’s. Die lopen zo lang de coronamaatregelen van de overheid gelden.

 

Als die regel nog altijd geldt, dan vermoed ik dat ze het zo zullen laten, al zou het fijn zijn mochten we nog iets extra erbovenop krijgen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet duurder maar geen betere service


@Ib2  schreef:

hallo

hoe weet je dat de tarieven binnenkort zullen stijgen, maar ik heb een vraag... Waarom de prijzen verhogen zonder de service te verbeteren? Orange heeft de data van zijn abonnementen verhoogd en Proximus de snelheid ( was al hoger bij Telenet) en biedt verschillende bijkomende diensten aan (2 wifi-boosters (heb je al bij Telenet)en 4g-back-up). Telenet had een poging kunnen doen denk ik


 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ib2
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag

Telenet duurder maar geen betere service

Voor de snelheid is het waar, maar voor de wifi-boosters is er maar één gratis... Geen 4g-back-up en je hebt Orange niet genoemd. Voorlopig blijf ik bij mijn standpunt dat Telenet het beter zou kunnen doen

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet duurder maar geen betere service

@igvfer  en @Ib2 

 

There is no such thing as a WIFi Booster ...

 

Je hebt één van deze drie dingen:

  1. Een bedraad (WiFi) AP
  2. Een set van twee powerlines (een Master en een (WiFi) Slave)
  3. Een extender

Deze drie verschillende toestellen worden helaas (nog steeds) door Telenet in één adem "booster" genoemd. En zo blijft de verwarring duren ... Niemand weet exact over wat je spreekt wanneer je over "booster" spreekt.

 

Wanneer ik het woord "booster" hoor of lees denk ik onwillekeurig aan een aandrijftrap van een raket of space shuttle  ..


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet duurder maar geen betere service


@StefaanH  schreef:

@igvfer  en @Ib2 

 

There is no such thing as a WIFi Booster ...

 


Inderdaad, maar ik ben het moe en afgeleerd om daarop te reageren. Verkoopsjargon stemt niet altijd overeen met de werkelijkheid. Bij de verkoop is alles super. 🤣🤔



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
thomasdb
Freshman Veelweter
Berichten: 217
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Telenet duurder maar geen betere service

ja mijn orange steeg ook en ik kreeg 10 gb extra mobiele data. bij telenet als het voordeel volgende maand wegvalt met de corona verdubbeling voor de mindere abbonementen ga ik zeker te kort komen. 50 gb extra of iets dergelijks  per maand bij mijn abbonement met beperkte limiet zou erbovenop na de prijswijziging  ik dan zeker apprecieren. ze hebben getoond dat het toch al kon