41302
netweters
|
17853
gesprekken
|
19290
vragen
|
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Werking klantendienst
Je kan nog altijd tv zien via deze manier tot het opgelost is
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/compact-signaal-instellen-op-je-tv/
Wat je simpele vraag was geen idee maar dat ze hierdoor in eens je tv afsluiten is niet correct.
Wij kunnen via de Netweters dit probleem jammer genoeg niet oplossen dus zou aanraden terug de klantendienst te contacteren , ook al gaat dat misschien wel ff tegen steken. Je kan ook via Whatsapp contact zoeken dan moet je niet aan de lijn wachten en voorkom je ook eventuele doorschakelingen. En ook voorkom je dat je zelf nog gefrustreerder raakt door het wachten en de doorschakelingen.
Ondertussen een week verder en nog steeds geen heractivering. Wel krijg ik voortdurend mails om mijn tv box binnen te brengen. Eens is restwaarde 0 dan weer andere mail waar restwaarde 249€ zou zijn. Of men is daar serieus beschonken bij telenet of de klantendienst is totaal onbekwaam. Ben het spelletje beu. Na 23 jaar klant geweest te zijn breng ik hun bazaar binnen en stap over naar een andere provider. Probleem opgelost.
Hey Peter_Zonhoven,
Ik raad je ook aan om hiervoor contact op te nemen met de klantendienst. Via Netweters kunnen we je hiermee helaas niet helpen, aangezien het gaat over je abonnement. Je kan de klantendienst contacteren via 015 66 66 66 of sociale media (Facebook Messenger).
Door dat druk in de winkel was zal de tv box niet uitgeschreven zijn laat via whatsapp de datum het uur weten en de winkel waar binnen gedaan hebt
als je nog een bewijs hebt nog beter