Beantwoorden
Peter_Zonhoven
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! It's your third party!

Televisie afgesloten na contact klantendienst

 

Ne een simpele vraag over mijn abonnement werd mijn digitale tv op 7/8 plots  uit mijn wigo35 abonnement verwijderd. Na 4 medewerkers ,die mij tevens  keer op keer verzekerden dat ik tegen 20.00 uur weer tv zou hebben, gedurende bijna een uur gesproken te hebben , stel ik vast dat ik om 22.00 uur nog steeds afgesloten ben. Ook werd ik nog ‘blind doorgeschakeld’ terwijl ik in wacht werd gezet, waardoor na een half uur wachten ik mijn verhaal nog eens mocht dien.
Nogmaals , ik heb GEEN aanpassing gevraagd maar stel me wel de vraag of het een normale gang van zaken is om iemand zo aan het lijntje te houden en dingen te beloven die dan weer niet uitgevoerd worden. Wie moet ik in Godsnaam contacteren om behoorlijk geholpen te worden? Na 23 jaar trouw klant geweest te zijn overweeg ik ernstig van provider te wisselen. Zelfde voorwaarden en abo aan bijna 70€ minder/ maand
 

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Werking klantendienst

5 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2759
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Televisie afgesloten na contact klantendienst

Je kan nog altijd tv zien via deze manier tot het opgelost is

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/compact-signaal-instellen-op-je-tv/

 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5883
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Televisie afgesloten na contact klantendienst

@Peter_Zonhoven 

Wat je simpele vraag was geen idee maar dat ze hierdoor in eens je tv afsluiten is niet correct. 

Wij kunnen via de Netweters dit probleem jammer genoeg niet oplossen dus zou aanraden terug de klantendienst te contacteren , ook al gaat dat misschien wel ff tegen steken. Je kan ook via Whatsapp contact zoeken dan moet je niet aan de lijn wachten en voorkom je ook eventuele doorschakelingen. En ook voorkom je dat je zelf nog gefrustreerder raakt door het wachten en de doorschakelingen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Peter_Zonhoven
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! It's your third party!

Televisie afgesloten na contact klantendienst

 Ondertussen een week verder en nog steeds geen heractivering. Wel krijg ik voortdurend mails om mijn tv box binnen te brengen. Eens is restwaarde 0 dan weer andere mail waar restwaarde 249€ zou zijn. Of men is daar serieus beschonken bij telenet of de klantendienst is totaal onbekwaam. Ben het spelletje beu. Na 23 jaar klant geweest te zijn breng ik hun bazaar binnen en stap over naar een andere provider. Probleem opgelost.

Aurelie_
Moderator
Berichten: 1
Dag van de Chocolade Jij bent af! Leesclubje starten? Primeur!

Televisie afgesloten na contact klantendienst

Hey Peter_Zonhoven,

Ik raad je ook aan om hiervoor contact op te nemen met de klantendienst. Via Netweters kunnen we je hiermee helaas niet helpen, aangezien het gaat over je abonnement. Je kan de klantendienst contacteren via 015 66 66 66 of sociale media (Facebook Messenger). 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewAurelie_ | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2759
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Televisie afgesloten na contact klantendienst

Door dat druk in de winkel was zal de tv box niet uitgeschreven zijn laat via whatsapp de datum het uur weten en de winkel waar binnen gedaan hebt

als je nog een bewijs hebt nog beter