24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20722
vragen
|
Beste
Jullie hadden vast mijn vorig topic gelezen.
Dit is een reactie hierop.
Misschien kunnen jullie eens denken om de piek- en daluren een beetje aan te passen.
Van 00u tot 12u 's middags is toch vrij dom?
Dan zit er geen kat op 't net. En ik ga naar school door de week, ben zelf nog student.
Daluren van 21u tot 12u zie ik al veel beter zitten.
Nick
@Ex-Netweter ik snap niet goed waarom al dat geklaag zang hier. Je weet zelf goed genoeg dat Telenet niks gaat veranderen op dit moment en je hebt er al verschillende posten op gedaan. Je posten worden allemaal gelezen maar je snapt het precies niet goed. STOP met het geklaag zang hierover. Ik ben overdag ook thuis aangezien ik de avond en nacht werk maar mij hoor je ook niet klagen dan zouden er veel posten op staan vrees ik .
Dat is een beetje vragen om de piekuren van de autofiles te veranderen omdat jij dan net naar school moet.
Piekuren zijn piekuren omdat iedereen dan net op het internet zit om Netflix te streamen of iets anders, te gamen enz.
Telenet doet dat om te pesten hoor. 🤣
Misschien kan je om 21u al in bed kruipen en om 4u opstaan. Met een frisse uitgeslapen kop beginnen gamen. Je resultaten zullen een stuk beter zijn vermoed ik. En op zaterdag en zondag wat een luxe, tot 12u.
Eens proberen.. School starten om 8u met een frisse portie andrenaline van het gamen. Wie weet krijgen we dan happy Nick in plaats van gefrustreerde Nick.
@patrick37Allée dan kan jij wel volop genieten van de daluren.... 😂🤗🤔 Wat een gelukzak zeg. Liever jij dan ik hoor.
@Ex-Netweter
"Dan zit er geen kat op 't net"
Zou het daarom daluren heten???
Are you FUPing kidding me?
@patrick37ik snap niet goed waarom al dat geklaag zang hier.
STOP met het geklaag zang hierover.
Misschien moeten wij stoppen met altijd op @JustNick te antwoorden.
Zo iemand noemt men een Forum troll.
En bij een troll is de regel "keep calm and don't feed the troll" https://www.google.com/search?q=don%27t+feed+the+troll
Of in 't vlaams gezegd: gewoon negeren in plaats van ons erin op te jagen.
Jammer van onze tijd hiermee te verdoen 😏
Awel @Ex-Netweter dat was ik ook aan het denken.
Next time give him the silent treatment.🤐
Dit fenomeen bestaat al wat langer dan het bestaan van webforums. Dit is een Usenet bericht uit 2001.
Maar het is wellicht wel een goede raad; het vergt soms wel wat wilskracht. (-:
🤐