De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verandering van product en duur van de activatie.

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Goed gevonden! De kop is eraf! Gelezen en goedgekeurd!

Ik ben reeds klant van Telenet. We zijn overgestapt naar Wigo Home. Graag had ik geweten hoelang het duurt eer het product word geactiveerd. En of ik zelf iets moet veranderen of terug instellen. Terugkijk tv werkt nog niet. En mijn internetsnelheid is ook nog niet aangepast.

Heeft iemand wat info voor mij? 

Tags (1)
0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Highlighted
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1003
Een mailpaal! Full speed writing! Bye-bye Google, hello Yougle! Ongelooflijk (maar waar)!

@Wimlef  normaal gezien zou bij een verandering van het pakket alles snel actief moeten staan. Advies is nu herstart de modem eens en kijk wat er gebeurd. Eventuele switch of router die erachter staat ook herstarten. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Allesweter
Berichten: 1974
De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster! Applaus voor jezelf! Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Als je op Mijn Telenet kijkt, welk product staat er daar voor u vermeld? Als dat reeds veranderd is naar Wigo Home, neem je best eens contact met Telenet minstens voor de activering van de terugkijk tv.  De contactmogelijkheden vind je hier


   janne_man | Krak
    In het land der blinden is eenoog koning.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Goed gevonden! De kop is eraf! Gelezen en goedgekeurd!

Met de klantenservice van telenet gebeld en daar hebben ze me gezegd dat ik een nieuwe modem moest halen. Probleem opgelost.

Beantwoorden