Beantwoorden
Wimlef
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! It's your third party! It's your second party!

Verandering van product en duur van de activatie.

Ik ben reeds klant van Telenet. We zijn overgestapt naar Wigo Home. Graag had ik geweten hoelang het duurt eer het product word geactiveerd. En of ik zelf iets moet veranderen of terug instellen. Terugkijk tv werkt nog niet. En mijn internetsnelheid is ook nog niet aangepast.

Heeft iemand wat info voor mij? 

Tags (1)
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verandering van product en duur van de activatie.

@Wimlef  normaal gezien zou bij een verandering van het pakket alles snel actief moeten staan. Advies is nu herstart de modem eens en kijk wat er gebeurd. Eventuele switch of router die erachter staat ook herstarten. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verandering van product en duur van de activatie.

Als je op Mijn Telenet kijkt, welk product staat er daar voor u vermeld? Als dat reeds veranderd is naar Wigo Home, neem je best eens contact met Telenet minstens voor de activering van de terugkijk tv.  De contactmogelijkheden vind je hier

Wimlef
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! It's your third party! It's your second party!

Verandering van product en duur van de activatie.

Met de klantenservice van telenet gebeld en daar hebben ze me gezegd dat ik een nieuwe modem moest halen. Probleem opgelost.