24785
netweters
|
152663
antwoorden
|
20729
vragen
|
Ik ben reeds klant van Telenet. We zijn overgestapt naar Wigo Home. Graag had ik geweten hoelang het duurt eer het product word geactiveerd. En of ik zelf iets moet veranderen of terug instellen. Terugkijk tv werkt nog niet. En mijn internetsnelheid is ook nog niet aangepast.
Heeft iemand wat info voor mij?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Wimlef normaal gezien zou bij een verandering van het pakket alles snel actief moeten staan. Advies is nu herstart de modem eens en kijk wat er gebeurd. Eventuele switch of router die erachter staat ook herstarten.
Als je op Mijn Telenet kijkt, welk product staat er daar voor u vermeld? Als dat reeds veranderd is naar Wigo Home, neem je best eens contact met Telenet minstens voor de activering van de terugkijk tv. De contactmogelijkheden vind je hier.
Met de klantenservice van telenet gebeld en daar hebben ze me gezegd dat ik een nieuwe modem moest halen. Probleem opgelost.