Beantwoorden
Ex-Netweter
 

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

Klik hier 

 

PS: 

ONE en ONEup: vanaf 26 april verkrijgbaar

ONE en ONEup worden gelanceerd op 26 april en vervangen de huidige bundels WIGO en YUGO. WIGO-klanten die met ONE of ONEup beter zitten qua prijspunt en/of beter uitkomen met specificaties, worden proactief gecontacteerd. Voor alle andere klanten verandert er niets.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Wigo en Yugo worden vervangen : One

Tags (4)
276 reacties
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

Orange geeft aan alle klanten 3tb maar dat komt door telenet dat de limit optrekt gaan ze ook omhoog orange regelt dat niet (als ze terug zouden zakken zakken ze mee ze hebben geen keuze )

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

@kurtgr Wigo bestaat al 2 jaar, is toch al lang hé 😉 

het digitale leven veranderd sterk elk jaar, er is meer en meer vraag naar meer FUP download limieten en opties via gsm en vast internet.

vaste telefoon is gewoon aan het doodbloeden, wordt nog enkel gebruikt bij oudere mensen en mensen die geen gsm of smartphone willen en/of een zaak hebben waar een vaste telefoon handig is.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Eddy444
Professional Weetjesweter
Berichten: 43
Say what?! On a roll... Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

Wegens het eventuele probleem van de lawaaierige modem (staat naast mijn bureau) + hij past niet meer in de oude ophanging zie ik het toch niet zitten om te upgraden naar ONEup. Het is ook niet klaar en duidelijk wat er met de digicorder gaat gebeuren. Nu er alleen nog Streamz aangeboden wordt vraag ik mij af wat er met Play More gaat gebeuren (dit kost toch maandelijks 5€ meer).

Ik wil best enkele Euro's meer betalen voor Wigo met een grotere FUP maar een upgrade naar ONEup zie ik momenteel niet zitten.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

@Eddy444 Zoveel wind maakt de Compal CH8568LG HGW 3.1 helemaal niet,hier toch niet

Het is gewoon de beste en snelste HGW van het moment.

https://www.speedtest.net/my-result/d/cab26399-5c48-492f-a44d-734831c98e3f

Ex-Netweter
 

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

@Eddy444  schreef:

Dus als je ook wifi wilt krijg je de kubus? Ik denk niet dat je deze kubus in de houder van de CH7465LG-TN kan plaatsen of vergis ik mij?


Voor mensen die de "kubus" (CH8568LG) niet willen hebben, is er toch een oplossing om WiFi te krijgen met een Docsis 3.1 model, en dus over te stappen naar One of UneUp:

  1. Bestel de E-router (CV8560E), dit is het Docis 3.1 modem zonder WiFi.
  2. Bestel bij Telenet een Access Point. Het eerste exemplaar krijg je gratis (in bruikleen).
  3. In plaats van het AP kan je eventueel ook de WiFi Powerline set gebruiken.

 

Via "Mijn Telenet" kan je het draadloos netwerk van de CV8560E instellen. Het klinkt misschien onlogisch dat je de WiFi kan instellen op een modem zonder WiFi, maar de instellingen die je hier ingeeft worden dan "gepusht" naar de AP en/of de WiFi Powerlines (indien je kiest voor "een netwerk").

 

Soms kan dit een voordeel zijn: je kan het AP opstellen op een betere plaats, de plaats waar de modem staat is niet altijd de beste plaats voor de WiFi ...

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

@Ex-Netweter @Ex-Netweter @Eddy444 @Master-Magic 

 

Ook de Docsis 3.0 modems zouden 1GB/s prima moeten aankunnen vertelde de klantendienst mij. 

Eddy444
Professional Weetjesweter
Berichten: 43
Say what?! On a roll... Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

Bedankt voor de uitleg. Als deze opstelling werkt met een bijkomend AP is het dan niet beter met een Fritz toestel te werken als AP? Dit kost wel meer, maar ik veronderstel dat de WiFi kwaliteit beter zal zijn en er ook bijkomende mogelijkheden zijn. Vraag is welke Fritz je best koopt dan.

 

Wat gebeurd er als je overschakeld naar ONEup met je Play More, heb je nog de zelfde posten? Werkt je Digicorder nog?

 

Eddy444
Professional Weetjesweter
Berichten: 43
Say what?! On a roll... Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

Ik dacht dat die capped zijn op 400Mbs.

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

One & OneUP werken perfect samen met de digicorders van Telenet

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

@robatorasis een betaald artikel, kan het dus NIET lezen

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

@TMCLS93  

Als ik op de link klik kan ik het gehele artikel lezen. Denk dat je op de gsm leest want ik lees het op de MacBook en dan werkt de link wel. Heb daar geen abonnement of een gebruikersnaam aangezien ik het nooit lees en of gebruik.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

@patrick37 ik lees het idd op men gsm 😉

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

@TMCLS93  

Zelf heb ik dat ook al een paar keer ervaren op de gsm kan je dan niks lezen maar op de MacBook of eender welke pc wel. Heel raar vind ik dat. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE


@Ex-Netweter  schreef:

Zoals het gezegde klinkt ‘als je buurman zijn gras begint af te rijden, zorg dat je kippen binnen zijn’😉

Orange past ook zijn FUP aan naar 3TB.

Hier 

 

PS: maar het zal iets langer duren eer je er aan zit met 100 Mbps 🙂


https://tweakers.net/nieuws/181060/orange-belgie-verhoogt-fup-van-internetabonnementen-van-750gb-naar-3tb.html