Beantwoorden
Dobbie
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
π-DAY! Complimentendag On a roll... De 3 wijzen!

Waarom switchen naar Doccle i.p.v. Zoomit?

Waarom worden klanten verplicht om over te schakelen naar Doccle ???
Telenet is nu over gegaan tot de actie: Zoomit buiten en Doccle binnen.

Wie wordt er hier rijker van ???

47 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5224
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Waarom switchen naar Doccle i.p.v. Zoomit?


@RF20  schreef:

(Telenet denkt waarschijnlijk slim te zijn door de overstap naar Doccle; wanneer je betaalt via de QR code heb je niet de mogelijkheid om de betalingsdatum aan te passen. 

Reken maar uit: #klanten x € bedrag, dat +/- 10  dagen vroeger op de rekening van Telenet staat.

Mooi financieel voordeel in deze crisis tijden)


Ik gebruik al een eeuwigheid Doccle en het niet kunnen instellen van een uitvoeringsdatum vind ik één van de grootste tekortkomingen van de app. Ik gebruik het dan ook vooral om de papierberg te verminderen. Mijn overschrijvingen doe ik dan doorgaans manueel.

 

Ik schrijf "doorgaans", want soms duw ik gewoon op "later herinneren/betalen" (oid) en dan zal Doccle me later opnieuw herinneren aan te betaling. Ik geloof dat dat 5 dagen vóór de uiterste datum is en dan kan je alsnog de betaling uitvoeren via Doccle.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
RF20
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Waarom switchen naar Doccle i.p.v. Zoomit?

In het kort; Telenet handelt hier heel klant-onvriendelijk.

Een bestaand, goed functionerend systeem met Zoomit, wordt vervangen door Doccle dat voor de meesten hier gebruiks-ongemak veroorzaakt door het ontbreken van een volledige integratie in de bank applicaties.

2020 onwaardig.

HDW
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Waarom switchen naar Doccle i.p.v. Zoomit?

Waarmee nogmaals bewezen is dat Zoomit beter is dan Doccle voor de klanten. En Zoomit wordt dan vervangen door Doccle door Telenet. Begrijpe wie kan.