24757
netweters
|
152448
antwoorden
|
20707
vragen
|
Waarom worden klanten verplicht om over te schakelen naar Doccle ???
Telenet is nu over gegaan tot de actie: Zoomit buiten en Doccle binnen.
Wie wordt er hier rijker van ???
@Ex-Netweter schreef:(Telenet denkt waarschijnlijk slim te zijn door de overstap naar Doccle; wanneer je betaalt via de QR code heb je niet de mogelijkheid om de betalingsdatum aan te passen.
Reken maar uit: #klanten x € bedrag, dat +/- 10 dagen vroeger op de rekening van Telenet staat.
Mooi financieel voordeel in deze crisis tijden)
Ik gebruik al een eeuwigheid Doccle en het niet kunnen instellen van een uitvoeringsdatum vind ik één van de grootste tekortkomingen van de app. Ik gebruik het dan ook vooral om de papierberg te verminderen. Mijn overschrijvingen doe ik dan doorgaans manueel.
Ik schrijf "doorgaans", want soms duw ik gewoon op "later herinneren/betalen" (oid) en dan zal Doccle me later opnieuw herinneren aan te betaling. Ik geloof dat dat 5 dagen vóór de uiterste datum is en dan kan je alsnog de betaling uitvoeren via Doccle.
In het kort; Telenet handelt hier heel klant-onvriendelijk.
Een bestaand, goed functionerend systeem met Zoomit, wordt vervangen door Doccle dat voor de meesten hier gebruiks-ongemak veroorzaakt door het ontbreken van een volledige integratie in de bank applicaties.
2020 onwaardig.
Waarmee nogmaals bewezen is dat Zoomit beter is dan Doccle voor de klanten. En Zoomit wordt dan vervangen door Doccle door Telenet. Begrijpe wie kan.