Beantwoorden
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! En wanneer slaap jij? Jij #DTV. Goed bezig!

Waarop letten bij overgang van Telenet naar Orange?

Waarop moet ik letten bij overgang, wat verlies ik zonder het bewust te zijn? Ik zie in hun reclame geen TV-box bv. wel ouderwetse decoders?

Nog iets waar ik rekening mee moet houden ?

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: In mijn omgeving is Orange actief aan het werven..

8 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Ik snap je vraag, maar we kunnen hier moeilijk alle verschillen tussen het aanbod van Telenet en Orange oplijsten? Daarnaast weten we niet welke producten je wil afnemen...

@Theo2  schreef:

TV-box bv. wel ouderwetse decoders?

TV-box is op zich ook een decoder. Het nieuwste model gebruikt IPTV, maar alle andere modellen gebruiken net zoals Orange gewoon coax. Orange gebruikt een decoder met hardeschijf, vergelijkbaar met de Digicorder. Op vlak van TV heeft Orange geen Terugkijk TV en een iets ander TV aanbod (sommige zenders extra in het basis aanbod, andere dan weer niet beschikbaar) en geen op aanvraag aanbod.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

@WG94 Dan ben je niet goed geïnformeerd, de nieuwste tv box van orange neemt ook op op de cloud zoals Telenet, heeft een app met het tv aanbod, enkel terugkijk tv hebben ze niet, kost waarschijnlijk teveel om ook aan te bieden.

voetbal kost nu ook geld bij orange als je meer wilt.

pro leageu voetbal kanalen zijn betalend.

ze gebruiken Android tv dus apps zijn ook mogelijk er op.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/2400
luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Ja orange moet ook voor voetbal geld vragen en het zal niet stoppen

Binnenkort zal er ook een app op alle  toestellen  moeten komen om DAZN te ontvangen bij alle aanbieders

en sommige hebben daar geen zin in om daar mee te starten bang dat klanten de app van DAZN in toekomst alleen gaan gebruiken en de rest stop gaan zetten

https://www.test-aankoop.be/hightech/telecom/nieuws/op-tv-voetbal-kijken-duurder-met-dazn

En er nog een ruzie over de verdeling van de rechten en ploegen willen nog meer geld

Nu dat de sponsors beginnen  af te hakken en ook minder klanten  naar voetbal zien omdat er ook nog andere sporten zijn

Na corona is er veel verandert en zal niet meer terug gaan hoe het vroeger was

luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!
Theo2
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! En wanneer slaap jij? Jij #DTV. Goed bezig!

Voetbal is niet mijn ding, dus dat is niet erg.

Theo2

@Master-Magic  schreef:

@WG94 Dan ben je niet goed geïnformeerd, de nieuwste tv box van orange neemt ook op op de cloud zoals Telenet, heeft een app met het tv aanbod, enkel terugkijk tv hebben ze niet, kost waarschijnlijk teveel om ook aan te bieden.

Vond ik niet op hun webpagina.....maar kan aan mij liggen...

WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Er zijn dus effectief 2 decoders, de TV Box en de TV Decoder.

De Orange website is echter zo verschrikkelijk, dat je er amper info over kan vinden. En dan dacht ik dat de site van Telenet een ramp was…

Info over de TV Box staat onder “Hoe internet problemen oplossen?”: Orange TV Box 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
LordCoeCoe
Professional Meerweter
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO! De volle 100!

Ouderwets? 

De nieuwste decoder werd gelanceerd in 2022.

https://community.orange.be/t5/Tv/Orange-lanceert-zijn-nieuwe-decoder/m-p/120320