41227
netweters
|
17789
gesprekken
|
19217
vragen
|
Wie doet er graafwerken in Wommelgem voor Telenet? Ik wacht al van 2 augustus op een firma voor een nieuwe coax kabel te leggen. (De oude is beschadigd) Bij Telenet kunnen ze enkel maar e-mails versturen naar die “firma”, deze mails halen blijkbaar niets uit want ik wacht bijna 6 maand voor het vervangen van een kabel.
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Graafwerken
@WG94 schreef:Heel deze discussie is onnodig.
Wat is volgens de werfgids het telefoonnummer van Wyre voor schadegevallen? 015 66 66 66. Komt het bekend voor? Het is immers het telefoonnummer van Telenet…
Dat is ook weer fout. Het telefoonnummer voor schadegevallen is 015 66 65 55
Zet jullie oogkleppen eens af. Telenet is vandaag een zuivere provider, net zoals Orange. Het fysieke aansluitnetwerk is overgeheveld naar Wyre.
@WG94 schreef:
Heb je een probleem dan bel je naar de provider waar je klant bij bent.
Ja, en laat je dan sinds 2 augustus door je provider maandenlang van het kastje naar de muur sturen zoals de topicstarter.
Wees eens logisch, je kan ook zelf rechtstreeks Wyre contacteren in hoedanigheid van eigenaar van je woning om een beschadigde coaxkabelaansluiting te laten herstellen of een nieuwe aansluiting te regelen.
Valt te zien in welke zone je woont
Bij de buren hebben ze vorige week tv bakje kapot gereden de buren hebben fluvius
gebeld dat doen wij altijd zij zijn komen zien wordt binnen maand hersteld
kabels na gezien alles ok tape rond kast in laptop gezet om op te volgen
@Ex-Netweter schreef:Dat is ook weer fout. Het telefoonnummer voor schadegevallen is 015 66 65 55
Zet jullie oogkleppen eens af. Telenet is vandaag een zuivere provider, net zoals Orange. Het fysieke aansluitnetwerk is overgeheveld naar Wyre.
Mijn fout, verkeerd gelezen. Ik geef het toe.
Ik zal mijn oogkleppen afzetten, dat zal mijn leven zoveel beter maken...
Doe toch eens normaal man.
@luc55 schreef:Valt te zien in welke zone je woont
Neen, Wyre is verantwoordelijk voor de coaxkabelinfrastructuur in heel Vlaanderen sinds 1 juli 2023.
Je hebt het mis als je denkt dat de buren door Fluvius geholpen zijn. Dat zal (een onderaannemer van) Wyre geweest zijn.
Dan rijden ze met een vrachtwagen van fluvius
Deze maand gezien ze waren bezig aan de telenet node
Van Wyre bestelwagens nog niets gezien als dit verandert zal dit aan de klanten medegedeeld worden
anders zal het moeilijk werken worden elke keer controle (bestelwagen rijd rond kijkt naar de huizen )
is niet de eerste keer
allemaal knappe antwoorden, maar daar ben ik dus niets mee.
bij Telenet loop ik al 6 maand vast en bij WYRE is er een verwijzing dat ik naar Telenet met bellen. 1 pot nat, zonder een uitkomst voor de eindklant. 😞
Neem dan een provider die via DSL-kabel of fiber werkt: Mobile Vikings, Scarlet, EDPnet, Proximus,...
En als Telenet jou niet correct verderhelpt, kon je na een eerste tegenvallend contact in september al klacht ingediend hebben bij de Ombudsdienst voor telecommunicatie: https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/
Dat je dit probleem zo lang laat aanslepen en je onderwerpt aan de willekeur van één telecomoperator vind ik ook maar bedenkelijk!