Beantwoorden
Koen1983
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Wie is verantwoordelijk voor graafwerken in Wommelgem?

Wie doet er graafwerken in Wommelgem voor Telenet? Ik wacht al van 2 augustus op een firma voor een nieuwe coax kabel te leggen. (De oude is beschadigd) Bij Telenet kunnen ze enkel maar e-mails versturen naar die “firma”, deze mails halen blijkbaar niets uit want ik wacht bijna 6 maand voor het vervangen van een kabel. 

 

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Graafwerken

21 reacties
Ex-Netweter
 

Wie is verantwoordelijk voor graafwerken in Wommelgem?


@WG94  schreef:

Heel deze discussie is onnodig.

Wat is volgens de werfgids het telefoonnummer van Wyre voor schadegevallen? 015 66 66 66. Komt het bekend voor? Het is immers het telefoonnummer van Telenet…


Dat is ook weer fout. Het telefoonnummer voor schadegevallen is 015 66 65 55

Zet jullie oogkleppen eens af. Telenet is vandaag een zuivere provider, net zoals Orange. Het fysieke aansluitnetwerk is overgeheveld naar Wyre.


@WG94  schreef:
Heb je een probleem dan bel je naar de provider waar je klant bij bent.

Ja, en laat je dan sinds 2 augustus door je provider maandenlang van het kastje naar de muur sturen zoals de topicstarter.
Wees eens logisch, je kan ook zelf rechtstreeks Wyre contacteren in hoedanigheid van eigenaar van je woning om een beschadigde coaxkabelaansluiting te laten herstellen of een nieuwe aansluiting te regelen.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2717
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wie is verantwoordelijk voor graafwerken in Wommelgem?

Valt te zien in welke zone je woont

Bij de buren hebben ze vorige week  tv bakje kapot gereden  de buren hebben fluvius

gebeld dat doen wij altijd zij zijn  komen zien  wordt binnen maand hersteld

kabels na gezien alles ok tape rond kast in laptop gezet om op te volgen

 

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1130
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Wie is verantwoordelijk voor graafwerken in Wommelgem?


@Ex-Netweter  schreef:


Dat is ook weer fout. Het telefoonnummer voor schadegevallen is 015 66 65 55

Zet jullie oogkleppen eens af. Telenet is vandaag een zuivere provider, net zoals Orange. Het fysieke aansluitnetwerk is overgeheveld naar Wyre.

Mijn fout, verkeerd gelezen. Ik geef het toe.

Ik zal mijn oogkleppen afzetten, dat zal mijn leven zoveel beter maken...

Doe toch eens normaal man.



  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Wie is verantwoordelijk voor graafwerken in Wommelgem?


@luc55  schreef:

Valt te zien in welke zone je woont


Neen, Wyre is verantwoordelijk voor de coaxkabelinfrastructuur in heel Vlaanderen sinds 1 juli 2023.
Je hebt het mis als je denkt dat de buren door Fluvius geholpen zijn. Dat zal (een onderaannemer van) Wyre geweest zijn.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2717
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wie is verantwoordelijk voor graafwerken in Wommelgem?

Dan rijden ze met een vrachtwagen van fluvius

Deze maand gezien ze waren  bezig aan de telenet node

Van Wyre  bestelwagens nog niets gezien als dit verandert zal dit aan de klanten  medegedeeld worden

anders zal het moeilijk werken worden elke keer controle (bestelwagen rijd rond kijkt naar de huizen )

is niet de eerste keer

 

 

Koen1983
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Wie is verantwoordelijk voor graafwerken in Wommelgem?

allemaal knappe antwoorden, maar daar ben ik dus niets mee.

bij Telenet loop ik al 6 maand vast en bij WYRE is er een verwijzing dat ik naar Telenet met bellen. 1 pot nat, zonder een uitkomst voor de eindklant. 😞

Ex-Netweter
 

Wie is verantwoordelijk voor graafwerken in Wommelgem?

Neem dan een provider die via DSL-kabel of fiber werkt: Mobile Vikings, Scarlet, EDPnet, Proximus,...

En als Telenet jou niet correct verderhelpt, kon je na een eerste tegenvallend contact in september al klacht ingediend hebben bij de Ombudsdienst voor telecommunicatie: https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/

Dat je dit probleem zo lang laat aanslepen en je onderwerpt aan de willekeur van één telecomoperator vind ik ook maar bedenkelijk!