Beantwoorden
OrdinaryUser
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Goed gevonden! Netjes!

Wijzigbaarheid van berichten op Netweters

Dit is een testbericht om na te gaan of een gewone gebruiker een gepost bericht kan wijzigen.

  • Eerste vaststelling: onmiddellijk wijzigen is geen probleem: ik had de post per abuis al leeg gepost. Het feit dat nu hier iets staat bewijst dat ik het heb kunnen wijzigen.
  • EDIT 1 : na een paar minuten nog wijzigen is alvast geen probleem ...
  • EDIT 2: ook na een kwartier, geen enkel probleem.  Ben eens benieuwd naar morgen, wat dat gaat geven ...
Tags (2)
16 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Wijzigbaarheid van berichten op Netweters

@Merel 

Ik weet niet of het verdwijnt na juist 2 uur. Maar kort na het plaatsen van de post is de mogelijkheid wel aanwezig. Als er toch absoluut na de 2 uur iets moet gewijzigd worden kan je dat nog altijd voorleggen, via persoonlijk bericht, bij een of andere krak of Suzy.

Groeten

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7387
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wijzigbaarheid van berichten op Netweters


@Merel  schreef:

Allez vooruit, het is nu al te laat om een fout van gisteren te verbeteren. Ik zocht vanmorgen al een ganse tijd naar een knopke EDIT, maar tijd verprutsen is nu in de de mode zeker.

 

Vooral niet gaan slapen en teksten nog nalezen en verbeteren , ofwel helemaal niets meer posten twee uren voor het slapen gaan.


@Merel sorry dat je tijd hebt verloren met ernaar te zoeken! Het is effectief mogelijk om je eigen post aan te passen, maar slechts gedurende 2 uur na het schrijven ervan. Zo kan je eventuele schrijffouten nog corrigeren. Erna is het niet meer mogelijk om wijzigingen aan te brengen, maar kan je wel steeds je post aanvullen door er gewoon zelf op te reageren. Als je absoluut wil dat je initiële post gewijzigd of aangevuld wordt, kan je dit aan mij laten weten of aan één van de Kraks (zoals @louishufk al aangaf). Maar moet zeggen dat dit nog nooit is voorgevallen. 😉

 

Ik kader graag even waarom we dit doen op De Netweters. Iemand de mogelijkheid geven om zijn/haar eigen post oneindig aan te passen, zou voor verwarring kunnen zorgen. Want dan kunnen er dagen/weken/maanden na het schrijven van een post plots bepaalde stukken tekst aangepast worden, waardoor de antwoorden die erop volgen hoogst waarschijnlijk niet meer 100% kloppen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.