41860
netweters
|
18374
gesprekken
|
19856
vragen
|
Dit is een testbericht om na te gaan of een gewone gebruiker een gepost bericht kan wijzigen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
En ik zie net dat ik in de titel al een typo heb geplaatst ... En dat kan ik in ieder geval al niet meer wijzigen
Doorgaans waren de wijzigingen die ik deed taalverbeteringen en vrijwel onmiddellijk na het posten. Eén of twee keer was het merkelijk later, die keren heb ik 'EDIT' geschreven vóór de toevoeging.
Vraag me niet op welke post dat was, dat is door mijn zeef gezakt.
Ja, die taalverbeteringen en aanvullingen of weglatingen ... dat is wel een probleem wanneer je iemand mentioned in je originele bericht. Die persoon krijgt namelijk een mail met daarin de originele tekst. Wanneer hij/zij dan later op Netweters komt kijken naar die post staat daar iets anders ... .
@OrdinaryUser zopas nog een bericht van 7 maart veranderd, ik doe dat dikwijls bv als ik mezelf op foute uitleg betrap, slechter dan het orginele bericht zal het nooit zijn.
Jos
@OrdinaryUser thanks voor de test! We gaan het bekijken en optimaliseren. Zal het vervolgens ook toevoegen aan de Hoe werkt het? van De Netweters.
@Ex-Netweter schreef:@OrdinaryUser zopas nog een bericht van 7 maart veranderd, ik doe dat dikwijls bv als ik mezelf op foute uitleg betrap, slechter dan het orginele bericht zal het nooit zijn.
Jos
Dat is dan ook weer bizar, want ik kan vandaag mijn test-bericht van gisteren niet meer wijzigen ... Tenzij iemand bij Telenet zeer recent het systeem heeft aangepast ...
EDIT: Kort op de bal spelen lukt nog altijd ..; Even @Suzy mentionen om hier de aandacht op te vestigen
EDIT 2: Net de post van @Suzy in de Krak Lounge gelezen, bijgevolg weet ik dus al hoe de vork in de steel zit ...
@OrdinaryUser @Suzy heb het nu ook gemerkt dat het sinds vandaag niet meer kan, ik vind dat echt geen meerwaarde, vroeger kon je spelfouten of verbeteringen aanbrengen of de tekst duidelijker maken.
Jos
@Ex-Netweter @OrdinaryUser ik heb gisteren ontdekt (dankzij jullie bevindingen) dat de instellingen voor het aanpassen van je eigen posts niet voor elk bord hetzelfde waren. Die instellingen zijn nu gelijkgetrokken.
Het is mogelijk om je eigen posts na het plaatsen aan te passen en dit gedurende 2 uur.
We hebben besloten om dit te beperken in tijd, omdat het aanpassen van je post vooral dient om eventuele fouten tegen spelling of grammatica recht te zetten. Niet om de context/inhoud van je post te wijzigen.
2 uur leek ons (mezelf en de Kraks) daarom zeker voldoende te zijn.
Ik voeg deze info binnenkort toe aan de 'Hoe werkt het' pagina.
Allez vooruit, het is nu al te laat om een fout van gisteren te verbeteren. Ik zocht vanmorgen al een ganse tijd naar een knopke EDIT, maar tijd verprutsen is nu in de de mode zeker.
Vooral niet gaan slapen en teksten nog nalezen en verbeteren , ofwel helemaal niets meer posten twee uren voor het slapen gaan.
Bedankt. Het pijltje had ik reeds klikt, maar ik vrees dat in het dropdown menu de optie om te editeren verdwenen is; ofwel ben ik aan leesblindheid. Misschien stond het er nog bij, tijdens 2 uren na het posten van de vraagstelling ?