Beantwoorden
OrdinaryUser
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Goed gevonden! Netjes!

Wijzigbaarheid van berichten op Netweters

Dit is een testbericht om na te gaan of een gewone gebruiker een gepost bericht kan wijzigen.

  • Eerste vaststelling: onmiddellijk wijzigen is geen probleem: ik had de post per abuis al leeg gepost. Het feit dat nu hier iets staat bewijst dat ik het heb kunnen wijzigen.
  • EDIT 1 : na een paar minuten nog wijzigen is alvast geen probleem ...
  • EDIT 2: ook na een kwartier, geen enkel probleem.  Ben eens benieuwd naar morgen, wat dat gaat geven ...
Tags (2)
16 reacties
OrdinaryUser
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Goed gevonden! Netjes!

Wijzigbaarheid van berichten op Netweters

En ik zie net dat ik in de titel al een typo heb geplaatst ... En dat kan ik in ieder geval al niet meer wijzigen Gefrustreerde smiley

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Wijzigbaarheid van berichten op Netweters

Schone nick 🙂


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wijzigbaarheid van berichten op Netweters


@Wheng  schreef:

Schone nick 🙂


In de Krak Lounge heb ik destijds de credentials gepost zodat alle Kraks dit account kunnen gebruiken om dingen uit te testen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wijzigbaarheid van berichten op Netweters

Doorgaans waren de wijzigingen die ik deed taalverbeteringen en vrijwel onmiddellijk na het posten. Eén of twee keer was het merkelijk later, die keren heb ik 'EDIT' geschreven vóór de toevoeging.

Vraag me niet op welke post dat was, dat is door mijn zeef gezakt.

OrdinaryUser
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Goed gevonden! Netjes!

Wijzigbaarheid van berichten op Netweters

Ja, die taalverbeteringen en aanvullingen of weglatingen ... dat is wel een probleem wanneer je iemand mentioned in je originele bericht. Die persoon krijgt namelijk een mail met daarin de originele tekst. Wanneer hij/zij dan later op Netweters komt kijken naar die post staat daar iets anders ... .Gefrustreerde smiley

Wijzigbaarheid van berichten op Netweters

@OrdinaryUser zopas nog een bericht van 7 maart veranderd, ik doe dat dikwijls bv als ik mezelf op foute uitleg betrap, slechter dan het orginele bericht zal het nooit zijn.

Jos

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wijzigbaarheid van berichten op Netweters

@OrdinaryUser thanks voor de test! We gaan het bekijken en optimaliseren. Zal het vervolgens ook toevoegen aan de Hoe werkt het? van De Netweters. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

OrdinaryUser
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Goed gevonden! Netjes!

Wijzigbaarheid van berichten op Netweters


@Ex-Netweter  schreef:

@OrdinaryUser zopas nog een bericht van 7 maart veranderd, ik doe dat dikwijls bv als ik mezelf op foute uitleg betrap, slechter dan het orginele bericht zal het nooit zijn.

Jos


Dat is dan ook weer bizar, want ik kan vandaag mijn test-bericht van gisteren niet meer wijzigen ... Tenzij iemand bij Telenet zeer recent het systeem heeft aangepast ...

 

EDIT: Kort op de bal spelen lukt nog altijd ..; Even @Suzy mentionen om hier de aandacht op te vestigen

 

EDIT 2: Net de post van @Suzy  in de Krak Lounge gelezen, bijgevolg weet ik dus al hoe de vork in de steel zit ...

Wijzigbaarheid van berichten op Netweters

@OrdinaryUser  @Suzy  heb het nu ook gemerkt dat het sinds vandaag niet meer kan, ik vind dat echt geen meerwaarde, vroeger kon je spelfouten of verbeteringen aanbrengen of de tekst duidelijker maken.

Jos

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wijzigbaarheid van berichten op Netweters

@Ex-Netweter @OrdinaryUser ik heb gisteren ontdekt (dankzij jullie bevindingen) dat de instellingen voor het aanpassen van je eigen posts niet voor elk bord hetzelfde waren. Die instellingen zijn nu gelijkgetrokken.

 

Het is mogelijk om je eigen posts na het plaatsen aan te passen en dit gedurende 2 uur.

 

We hebben besloten om dit te beperken in tijd, omdat het aanpassen van je post vooral dient om eventuele fouten tegen spelling of grammatica recht te zetten. Niet om de context/inhoud van je post te wijzigen.

 

2 uur leek ons (mezelf en de Kraks) daarom zeker voldoende te zijn.

Ik voeg deze info binnenkort toe aan de 'Hoe werkt het' pagina. 

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

Wijzigbaarheid van berichten op Netweters

@Suzy  ik ben er totaal ni blij mee maar het zei zo.

Merel
Freshman Meerweter
Berichten: 66
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! Warming up? De vlam zit erin.

Wijzigbaarheid van berichten op Netweters

Allez vooruit, het is nu al te laat om een fout van gisteren te verbeteren. Ik zocht vanmorgen al een ganse tijd naar een knopke EDIT, maar tijd verprutsen is nu in de de mode zeker.

 

Vooral niet gaan slapen en teksten nog nalezen en verbeteren , ofwel helemaal niets meer posten twee uren voor het slapen gaan.

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Wijzigbaarheid van berichten op Netweters

@Merel 

En heb je dat knopje gevonden?

Anders kun je dat pijltje, rechtsboven de post gebruiken.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Merel
Freshman Meerweter
Berichten: 66
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! Warming up? De vlam zit erin.

Wijzigbaarheid van berichten op Netweters

@louishufk

Bedankt. Het pijltje had ik reeds klikt, maar ik vrees dat in het dropdown menu de optie om te editeren verdwenen is; ofwel ben ik aan leesblindheid. Misschien stond het er nog bij, tijdens 2 uren na het posten van de vraagstelling ?