Beantwoorden
Eric
Professional Weetjesweter
Berichten: 26
It's your ninth party! Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

schaf piekuren en daluren af telenet.

Schaf piekuren en daluren af telenet.!!!!!!

wie als provider durft het als eerste aan.?

De Wachter Eric
14 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

schaf piekuren en daluren af telenet.

Vraag je dat niet beter rechtstreeks aan de provider(s) in plaats van het hier (in feite off-topic) te posten? Trouwens, zolang het duopolie (Belgacom/ADSL - Telenet/kabel) in België blijft bestaan zie ik hier niet veel gebeuren.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Eric
Professional Weetjesweter
Berichten: 26
It's your ninth party! Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

schaf piekuren en daluren af telenet.

Ok maar ik mag toch een mening geven en een feedback geven voor telenet enz.....

De Wachter Eric
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

schaf piekuren en daluren af telenet.

@Eric geloof je nu echt dat zij die het voor het zeggen hebben bij Telenet op de Netweters zitten?

 

Heeft deze gemeenschap wat aan je oproep naar de providers?

 

Gelukkig heeft er toch iemand iets aan: allicht jij, je hebt toch eens goed gedacht gezegd 😀

 

Ex-Netweter
 

schaf piekuren en daluren af telenet.

@Eric ge ze te vroeg, misschien me kerst of zo vragen dan zijn ze misschien vrijgeviger, maar ik heb wigo, ik moet me van niks zorgen maken, ik moet er wel bij zeggen ik ben alleen als ge me een gezin zit kan da natuurlijk een groot verschil maken.

Jos

Eric
Professional Weetjesweter
Berichten: 26
It's your ninth party! Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

schaf piekuren en daluren af telenet.

Ja inderdaad jos,ik heb 37 toestellen aan het internet hangen thuis plus 200meter verderop een garage.

totaal 16 camera s hangen en je weet dat ook daar gaat data door.ik heb fiber 200 plus booster.

dus data gaat er snel door.2xnas enz....ik wil meer betalen maar moeten ze de daluren en piekuren afschaffen.Groetjes,Eric

De Wachter Eric
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

schaf piekuren en daluren af telenet.

 @Eric     Fibernet200/20Mbps  is tussen 24 uur en 12 uur ONBEPERKT volume.

Voor de boost naar 400/40Mbps betaal je 15 euro extra,(niet goedkoop)voor mijn part mogen ze voor deze formule(400/40Mbps) 750GB in de piek uren optrekken naar 1500GB.Past beter samen.

 
Ex-Netweter
 

schaf piekuren en daluren af telenet.

@Eric nu dacht ik toch dat ze voor bedrijven iets mochten doen, julie kunnen niet zonder internet om de boel draaiende te houden, span unizo of zo voor uw kar, bellen naar telenet gaat in dit geval ni veel uithalen.

Jos

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

schaf piekuren en daluren af telenet.

Voor bedrijven heb je ook onbeperkt volume

Business fibernet 240Mbps onbeperkt volume.Met boost 500Mbps

https://www2.telenet.be/nl/business/producten-diensten/internet/business-fibernet/

Ex-Netweter
 

schaf piekuren en daluren af telenet.

@robatoras ik vind da eigenlijk nog ni zo duur en is misschien een oplossing voor @Eric.

Jos

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

schaf piekuren en daluren af telenet.

@Eric

 

Persoonlijk heb ik geen enkel probleem met feedback of mening geven, alleen had je dat misschien beter in het Lounge gedeelte van het forum gedaan.

 

Mijn standpunt is dat zolang er niet meer échte concurrentie is er niet veel zal veranderen. Zelf heb ik het goedkoopste van alles: Basic Internet, tv met CI+ kaartje en mobiel betalen volgens verbruik. Maar mijn zus heeft een pakket bij Telenet en die betaalt misschien meer dan 100 euro per maand. Ik vind dat gigantisch!


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

schaf piekuren en daluren af telenet.

Waarom moeten we dan elk jaar meer betalen,terwijl we niets in de plaats krijgen.

Of gaan ze ons gratis overzetten naar 1Gbps volgend jaar.We betalen ondertussen al 4 jaar jaarlijks meer voor hun grote netwerf.

Dat wil ik eens weten.

Ex-Netweter
 

schaf piekuren en daluren af telenet.

@robatoras ge ze abuus da geld is ni ver de werf maar voor de aandeelhouders anders kunnen die ni op reis.

da geld ver de werf zijn onkosten treken ze af van de belastingen, dus da betalen we ook.

ik ben grof maar het is nu eenmaal zo.

Jos

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

schaf piekuren en daluren af telenet.

@sb, je hebt gelijk. Ik heb de post naar het Lounge bord verplaatst. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Eric
Professional Weetjesweter
Berichten: 26
It's your ninth party! Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

schaf piekuren en daluren af telenet.

Inderdaad.

De Wachter Eric