Beantwoorden
ppont
Experienced Beetjesweter
Berichten: 12
Happy New Year! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Ik heb blijkbaar 2 profielen op Netweters?

Als ik inlog met mijn huidige Telenet login heb ik een blanco nieuw profiel op Netweters, als ik inlog met mijn oude Telenet login (voor omwisseling naar TV box) heb ik wel mijn werkend profiel.  Hoe kan ik beide combineren ?

Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: Ik heb blijkbaar 2 profielen ?

3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5876
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ik heb blijkbaar 2 profielen op Netweters?

@ppont 

Hier hebben op dit moment blijkbaar meerdere personen last van , en nee dit heeft niks met de omwisseling te maken naar je tv box , voor zo ver ik weet. 

@Suzy kan je dit ook eens bekijken aub ? En misschien een idee om deze afzonderlijke topics met dezelfde vraag / probleem samen te voegen ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7393
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Ik heb blijkbaar 2 profielen op Netweters?

@ppont kan je me de nickname van jouw andere account even bezorgen? Dan ben ik zeker dat ik naar het juiste 2e profiel kijk. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

ppont
Experienced Beetjesweter
Berichten: 12
Happy New Year! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Ik heb blijkbaar 2 profielen op Netweters?

Suzy, als ik met mijn "oude telenetlogin ppont" inlog kom ik op dit profiel.  Als ik inlog met mij geregistreerd email adres bij telenet (zoals nu nodig voor de TV box en zo, moet ik een nieuw profiel registreren op Netweters.....  Ik kan dit "oud profiel" niet linken