24757
netweters
|
152423
antwoorden
|
20702
vragen
|
Na het inloggen zag ik geen banner bovenaan met het stappenplan. Ik moest wel een nieuwe schermnaam ingeven (de oude mocht niet, want die bestond al). Maar nu zie ik ook nergens het stappenplan.
Oude schermnaam: wackowizzard
Nieuwe schermnaam: wackowizz
Gelieve alles aan de oude schermnaam te koppelen graag.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: 58% van de leden moet binnenkort een nieuwe login maken
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ex-Netweter @wackowizzard ik heb ondertussen je nieuwe login gekoppeld aan je oude account 'wackowizzard'. Als je nu afmeldt en opnieuw aanmeldt op De Netweters met je nieuwe login, kom je terug op je oorspronkelijke account uit. Zodra gelukt, laat het dan hier even weten. Dan verwijderen we je 2e account 'wackowizz'. 😉
Je zag trouwens geen banner bovenaan omdat je was aangemeld met je persoonlijke login (..@gmail.com) en dan opnieuw registreerde. Je reeds bestaande Netweters-account was voorheen gekoppeld aan je internetlogin.
Ok, heel verwarrend. Maar ik kan me inloggen met mijn Gmail username.
Voorlopig zie ik nog wackowizz als username..
Bedankt
@wackowizzard aan onze kant lijkt alles in orde te zijn. Ik zie dat jouw reactie ook werd geplaatst met 'wackowizzard'. Ook kunnen we bevestigen dat je ...gmail.com (login) nu gekoppeld staat aan je Netweters-account.
Ok bedankt. Het lijkt idd in orde.
Ik krijg alleen nog de melding "Maak een nieuwe login en koppel je Netweters-account" op de homepage.
Gewoon negeren?
Kreeg ik hier ook te zien op de nieuwe account.
@wackowizzard @sb ook de melding op de homepage zou nu weg moeten zijn. 😉