24757
netweters
|
152434
antwoorden
|
20704
vragen
|
Je kan het gratis testen.... maar wil je het niet behouden dien je het stop te zetten na 2 maanden.
Ik heb Netflix ook een maand gratis getest en ik was niet onder de indruk, zo goed als alle oude films kende ik al van vroeger (ging ver iedere week 3-4 films huren in de videotheek om de hoek die nu weg is).
Als ik play bekijk is het aanbod +- hetzelfde. Ze geven wel extra kanalen maar ik gebruik mijn TV enkel om films te kijken (de rest is saai) dus voor mij is het Netflix (no thanks!)
Dat is sporting telenet. Deze kun je pas na 6 maanden opzeggen.
Play en play more kunnen maandelijks opgezegd worden.
Moet je gewoon play toevoegen en is het dan gratis?
Er staat nergens dat het gratis is al ik het heb toegevoegd?
Is dat normaal?
Was dit weer enkele een actie voor nieuwe play klanten of ook voor bestaande klanten?
Mijn telenetwinkel had dit voor mij in orde gebracht (was al playklant) maar zie nergens op mijn afrekening de 2 maanden in mindering.
@Ex-Netweter schreef:Was dit weer enkele een actie voor nieuwe play klanten of ook voor bestaande klanten?
Mijn telenetwinkel had dit voor mij in orde gebracht (was al playklant) maar zie nergens op mijn afrekening de 2 maanden in mindering.
Was ook voor bestaande klanten whop-whoppa,om uit te testen klanten die play-playmore zouden ook iets krijgen (als ze het vroegen?).
Denk niet dat je op een rekening 2 maanden vermindering,de eerst volgende kunt zien maand per maand.
Voor whop klanten => play 1 maand gratis.
Voor whoppa klanten => play 2 maanden gratis.
Maakt niet uit of je nieuwe of bestaande klant bent. De klant dient wel zelf stop te zetten indien ze het na die maand niet wensen te behouden.