Beantwoorden
VanessaR
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

Play gratis uittesten

Sinds kort maken jullie reclame dat whoppa klanten 2 maanden gratis play krijgen. Als je echter wat meer info opzoekt merk je dat je eerst een abonnement moet afsluiten.
Dit terwijl de twee grootste concurrenten van play een testperiode aanbieden waarna je pas moet beslissen of je een abonnement wil nemen.
Aangezien ik deze twee abonnementen reeds heb zou ik eerst play willen uittesten om te zien of het een goede vervanger is voor de twee concurrenten, je kan begrijpen dat ik dan ook niet sta te springen om een derde abonnement te nemen gewoon om te zien of play iets voor mij is.
Een goede actie zou zijn dat je play net zoals zijn concurrenten een maand gratis kan uittesten en dat jij hierna pas moet beslissen.
0 Likes
Beantwoorden
8 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Play gratis uittesten

Je kan het gratis testen.... maar wil je het niet behouden dien je het stop te zetten na 2 maanden.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Play gratis uittesten

Ik heb Netflix ook een maand gratis getest en ik was niet onder de indruk, zo goed als alle oude films kende ik al van vroeger (ging ver iedere week 3-4 films huren in de videotheek om de hoek die nu weg is).

 

Als ik play bekijk is het aanbod +- hetzelfde. Ze geven wel extra kanalen maar ik gebruik mijn TV enkel om films te kijken (de rest is saai) dus voor mij is het Netflix (no thanks!)

0 Likes
Beantwoorden
VanessaR
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

Play gratis uittesten

Ik wilde het net activeren, er staat echter dat je voor min 6 maanden een overeenkomst moet aangaan en dat je hierna pas kan opzeggen? Hoe zit dit juist?
0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Play gratis uittesten

Dat is sporting telenet. Deze kun je pas na 6 maanden opzeggen.

 

Play en play more kunnen maandelijks opgezegd worden.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
Play
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Play gratis uittesten

Moet je gewoon play toevoegen en is het dan gratis?

Er staat nergens dat het gratis is al ik het heb toegevoegd?

Is dat normaal?

0 Likes
Beantwoorden
KrisEeraerts
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your sixth party! De kop is eraf! Hi there!

Play gratis uittesten

Was dit weer enkele een actie voor nieuwe play klanten of ook voor bestaande klanten?

Mijn telenetwinkel had dit voor mij in orde gebracht (was al playklant) maar zie nergens op mijn afrekening de 2 maanden in mindering.

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Play gratis uittesten


@KrisEeraerts schreef:

Was dit weer enkele een actie voor nieuwe play klanten of ook voor bestaande klanten?

Mijn telenetwinkel had dit voor mij in orde gebracht (was al playklant) maar zie nergens op mijn afrekening de 2 maanden in mindering.


Was ook voor bestaande klanten whop-whoppa,om uit te testen klanten die play-playmore zouden ook iets krijgen (als ze het vroegen?).

Denk niet dat je op een rekening 2 maanden vermindering,de eerst volgende kunt zien maand per maand.

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Play gratis uittesten

Voor whop klanten => play 1 maand gratis.

 

Voor whoppa klanten => play 2 maanden gratis.

 

Maakt niet uit of je nieuwe of bestaande klant bent. De klant dient wel zelf stop te zetten indien ze het na die maand niet wensen te behouden.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.