24748
netweters
|
152275
antwoorden
|
20687
vragen
|
mijn 4 g en 5 g doet niks, wie kan mij helpen?
Kijk eens na of je toestel correct ingesteld is: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/algemene-instellingen-telenet-mobile/
Eventueel moet je de handleiding van je toestel eens doornemen.
Welk toestel heb je?
@Moderator kan deze in juiste categorie geplaatst worden?
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
nieuwe I Phone 14
Instellingen kloppen maar werkt nog niet!
Kijk eens na of je iPhone over de laatste software beschikt: https://support.apple.com/nl-be/HT204204
Als mobiele data daarna nog niet werkt, ga met je toestel naar buiten naar een plaats waar je goede (donkergroene) ontvangst hebt: https://www.bipt-data.be/nl/projects/atlas/mobile
Als het dan nog niet werkt, ga naar een Apple Store of een Telenet-winkel voor hulp.
Toen jeje iphone 14 had, en je simkaart instal, kreeg je dan ook van die meldingen/smsjes van toegangspuntnamen die werden geinstalleerd?
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Nee geen enkele melding ontvangen
@Rikkert als 3G wel werkt en 4G en 5G niet heeft het waarschijnlijk te maken met uw data instellingen op uw gsm :
Je kan de instellingen terugvinden op volgende site : https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/maak-uw-mobiel-toestel-klaar-om-te-surfen-mailen-...
Zoek dan een plaats waar je vroeger wel 4G of 5G bereik had en probeer dan nog eens .
De APN instellingen zeker nakijken, want als deze fout zijn, werkt dit ook niet.
Als de instellingen correct staan:
Hoe oud is je SIM kaart? Misschien een nieuwe SIM kaart vragen? Ga hiervoor naar een Telenet center.
Opgelet: het kan zijn dat een nieuwe SIM kaart niet gratis is en er een eenmalige kost wordt aangerekend.