24751
netweters
|
152332
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hey iedereen,
nav de samenerdoor corona maatregelen die Telenet trof zag ik een mogelijk interessante evolutie.
In mijn Telenet staat nu onder Yugo S mobiel -> 300 belminuten ipv 150 waarmee het pakket gelanceerd werd. Vandaar dat ik dit hier even signaleer.
Ook staat dit zo op de bestelpagina van Yugo S/Yugo via Telenet.be (zie screenshot)
Nu is de vraag: wordt dit terug aangepast van zodra de #Samenerdoor maatregelen voorbij zijn, of zijn de belminuten permanent aangepast? Mocht dit permanent zijn, zou dit een erg mooie toevoeging zijn 🙂 @Suzy kan jij dit bevestigen dat het effectief permanent is? Kan zeker interessant zijn voor klanten die Yugo overwegen die toch ook nog veel nood hebben om te kunnen bellen 🙂
Groetjes Tim
@TMCLS93 Het allerbeste dat we ervan uit kunnen gaan is, dat het tijdelijk zal zijn in deze coranatijd.
Wees dankbaar dat je belwaarde door Telenet is verdubbeld. Waarom?
Reden: Om toch contact te houden met de familie, kennissen en vrienden.
Anders vervreemd een mens zich en ook door het steeds opnieuw negatieve nieuws van elke dag. Vandaar dat een positieve nieuws een mens kan krikken.
Anders houd je dat niet vol!
@K-330 ik ben absoluut dankbaar hoor 😉 tviel me enkel op dat ze dit ook op hun website zo geadverteerd staat bij het product omdat dit maar van tijdelijke aard is (zolang corona duurt)
Kdacht al zoiets
@TMCLS93 schreef:
...
In mijn Telenet staat nu onder Yugo S mobiel -> 300 belminuten ipv 150 waarmee het pakket gelanceerd werd. Vandaar dat ik dit hier even signaleer.
...
Mocht dit permanent zijn, zou dit een erg mooie toevoeging zijn 🙂 @Suzy kan jij dit bevestigen dat het effectief permanent is? Kan zeker interessant zijn voor klanten die Yugo overwegen die toch ook nog veel nood hebben om te kunnen bellen 🙂
...
@TMCLS93 ik kan effectief bevestigen dat dit een permanente aanbieding is. Vanaf 16 maart 2020 krijgen alle YUGO-klanten 300 belminuten in plaats van 150. Op 17/03 hebben alle YUGO-klanten normaal een sms gekregen om hen van deze upgrade op de hoogte te brengen, heb jij deze niet ontvangen?
@Suzy ik heb geen sms ontvangen, vandaar mijn originele post hier ☺️ ik was aangenaam verrast ☺️