Beantwoorden
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Aanpassing belminuten Yugo S/Yugo

Hey iedereen,

 

nav de samenerdoor corona maatregelen die Telenet trof zag ik een mogelijk interessante evolutie.

In mijn Telenet staat nu onder Yugo S mobiel -> 300 belminuten ipv 150 waarmee het pakket gelanceerd werd. Vandaar dat ik dit hier even signaleer.

 

Ook staat dit zo op de bestelpagina van Yugo S/Yugo via Telenet.be (zie screenshot)

Nu is de vraag: wordt dit terug aangepast van zodra de #Samenerdoor maatregelen voorbij zijn, of zijn de belminuten permanent aangepast? Mocht dit permanent zijn, zou dit een erg mooie toevoeging zijn 🙂 @Suzy kan jij dit bevestigen dat het effectief permanent is? Kan zeker interessant zijn voor klanten die Yugo overwegen die toch ook nog veel nood hebben om te kunnen bellen 🙂

 

Knipsel.PNG

 

Groetjes Tim

0 Likes
6 reacties
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Aanpassing belminuten Yugo S/Yugo

@TMCLS93 Het allerbeste dat we ervan uit kunnen gaan is, dat het tijdelijk zal zijn in deze coranatijd.

 

Wees dankbaar dat je belwaarde door Telenet is verdubbeld. Waarom?

Reden: Om toch contact te houden met de familie, kennissen  en vrienden.

Anders vervreemd een mens zich en ook door het steeds opnieuw negatieve nieuws van elke dag. Vandaar dat een positieve nieuws een mens kan krikken.

Anders houd je dat niet vol!

 

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Aanpassing belminuten Yugo S/Yugo

@K-330 ik ben absoluut dankbaar hoor 😉 tviel me enkel op dat ze dit ook op hun website zo geadverteerd staat bij het product omdat dit maar van tijdelijke aard is (zolang corona duurt)

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanpassing belminuten Yugo S/Yugo

@TMCLS93 

Zoals je op de infofiche kan zien is dat sedert 15 maar veranderd naar 300 (info fiches vermelden geen tijdelijke acties). Op deze pagina volledig naar beneden gaan en kies de gepaste infofiche.

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Aanpassing belminuten Yugo S/Yugo

Kdacht al zoiets

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Aanpassing belminuten Yugo S/Yugo


@TMCLS93  schreef:

...

In mijn Telenet staat nu onder Yugo S mobiel -> 300 belminuten ipv 150 waarmee het pakket gelanceerd werd. Vandaar dat ik dit hier even signaleer.

...

Mocht dit permanent zijn, zou dit een erg mooie toevoeging zijn 🙂 @Suzy kan jij dit bevestigen dat het effectief permanent is? Kan zeker interessant zijn voor klanten die Yugo overwegen die toch ook nog veel nood hebben om te kunnen bellen 🙂

...


@TMCLS93 ik kan effectief bevestigen dat dit een permanente aanbieding is. Vanaf 16 maart 2020 krijgen alle YUGO-klanten 300 belminuten in plaats van 150. Op 17/03 hebben alle YUGO-klanten normaal een sms gekregen om hen van deze upgrade op de hoogte te brengen, heb jij deze niet ontvangen? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Aanpassing belminuten Yugo S/Yugo

@Suzy ik heb geen sms ontvangen, vandaar mijn originele post hier ☺️ ik was aangenaam verrast ☺️