24754
netweters
|
152376
antwoorden
|
20697
vragen
|
Als gepensioneerde ben ik vaak voor langere periodes met de caravan op reis in het buitenland. Ik ben dus wat men tegenwoordig noemt een digitale nomade.
Ik gebruik mijn telenet datasimkaart uitsluitend in een mobiele netgear router. Ik maak er dan een mobiele hotspot mee waar ik de gsm, de laptop, de smart TV, de ipad,… op aansluit om zo te kunnen bellen, surfen, TV kijken, whatsappen, etc.. . Bestaat er geen telenet-bundel met meer mobiele data in het buitenland, want 40GB is dan echt te beperkt.
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: mobiele data in het buitenland
Hij zal een abo hebben met andere voorwaarden
Zoals je met wigo ook nog hebt voor sommige blijft het oude interessant
Ikn ga nog even geduld uitoefenen en na half januari even binnenlopen in een telenetwinkel, want indien met een One abonnement effectief 100 Gb/maand beschikbaar is in het buitenland, is mijn probleem inderdaad irrelevant geworden 😉
Voor je vertrek loop je eens binnen
Laat het weten hoe het gelopen is
Ik zit 11/12 maanden buitenland, gebruik lokale E-sims, 50 GB is soms mijn dagverbruik...
Nee Telenet is niet mijn hoofdsimkaart, maar die 100GB toch weer goed voor 2 dagen...
Zoals je zegt in buitenland loop je een winkel binnen of via een website los je het probleem op
Voor mensen die af en toe op verlof gaan is dit een mooie geschenk de 100 Gb
Best dat waar je ter plaatsen zijt in de winkel na vraag doet of lokale bevolking na vraag doet
Mensen lachen soms als je toont welk netwerk je gebruik dat je krijgt van je aanbieder
Natuurlijk zal hij de goedkoopste nemen zeker als je een deel krijgt om te gebruiken voor die 75,80 euro
kan je niet veel verwachten zeker nog met internet thuis ook bij is zoals bij ONE