Beantwoorden
kmichels
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Abonnementsvoorstel Telenet: Gezin met 4

Hoi,

 

Ik ben al sinds vele jaren TN klant, maar verhuis binnenkort en zoek de beste oplossing (pack) voor m'n gezin met 4 personen en dus ook 4 smartphones. Er zijn enkle minieme verschillen tussen TN en Proximus.

Als ik bij TN blijf, zou ik logischerwijs kiezen voor een One, dat op 139/maand komt en 150 downloadsnelheid heeft.

Als ik echter voor dat van Proximus zou gaan, zou dat Fiber Essentials Netflix zijn met 350 downloadsnelheid aan 118 per maand.

Beiden hebben 4 smartphones en een decoder in het pack en ongelimiteerd internet.  Dat pack van Proximus heeft wel een Netflix abonnement inbegrepen in de prijs. Zit er een addertje onder het gras bij dat Proximus abonnement of is TN gewoon 21 euro per maand duurder ?

 

Wat zijn jullie ervaringen en plus- of minpunten om voor een bepaald pakket te kiezen ?  

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel:- Beste pack voor een gezin van 4 ?

0 Likes
19 reacties
Guyke1
Professional Weetjesweter
Berichten: 143
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Abonnementsvoorstel Telenet: Gezin met 4

Ik ga met alles overstappen (Internet-tv-telefoon). Ik ga voor het Flex (family essentials).

Wel goedkoper dan bij Telenet voor ongeveer dezelfde diensten.

Alléén het internet zou wat trager zijn maar daar ga ik me voorlopig niet aan storen.

 

PS: bij Telenet had ik Wigo Home S.

Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Abonnementsvoorstel Telenet: Gezin met 4

@Guyke1 In de ene draad zeg je dat je vrijdag al overgestapt bent en hier zeg je dat je gaat overstappen, wat is het nu?

 

Ik ben echt wel benieuwd naar uw ervaringen, zeker op tv gebied en de snelheid tussen het switchen van verschillende tv zenders.

0 Likes
Guyke1
Professional Weetjesweter
Berichten: 143
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Abonnementsvoorstel Telenet: Gezin met 4

Ik ben theoretisch al overgestapt alléén de installatie en aansluitingen worden AS Vrijdag 15/10 ondernomen.

Duidelijk?

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Abonnementsvoorstel Telenet: Gezin met 4

@Christof75 snelheid zappen is naargelang uw snelheid dat je hebt op je adres, zit momenteel bij iemand dat Proximus heeft met nog een oudere decoder van Proximus en het zappen gaat snel, 1 a 2 seconden per zap, ze hebben geen vast internet enkel internet voor de tv, 

maar nieuwe klanten krijgen de V7 Android box, maar zoals al vermeld hier zijn er veel problemen mee.

maar we zullen het resultaat afwachten van @Guyke1 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Abonnementsvoorstel Telenet: Gezin met 4

@kmichels 

Ik had voorheen Wigo Home S.

Door te klagen bij de overstap naar One over het verdwijnen van Triiing hier nog een mooie korting gekregen. 12 maanden 10 euro korting. Dus 12 maanden 76 € ipv 86 €. (incl. TV Iconic 20 €)