Ondertussen verder geraakt.
Na gisteren contact gehad te hebben nog steeds geen activatie. Deze morgen gehoord dat er nog een dossier openstond... Heb dan maar nogmaals gebeld onder het motto dat ik iemand aan de lijn zou hebben die wist wat het probleem was.
De laatste persoon bleek te weten wat het probleem was... Het contract moest nog ingescand/gefotografeerd of bevestigd worden via de activatie mails. Wel vreemd dat er toch 5-6 personen overgegaan zijn...
Ik had inderdaad activatiemails gehad, maar ik had deze niet bevestigd omdat ik dit pas wou bij aansluiting gezien de lange periode tussen aanvraag en installatie was ik deze mails uit het oog verloren. Wanneer ik op de link drukte van de mail was de simkaart geactiveerd.
Er is wel een probleem met de interface vanuit mijn telenet, de knop "Activeer simkaart" werkt niet. Eigenlijk zou ik denken als je daar op klikt dat je naar dezelfde page als die van de mail zou gaan.
Enige manier om te activeren was dus via de mail in de link of de papieren versie elektronisch doorsturen.
Dit probleem is dus opgelost