Beantwoorden
dannyw
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! En we zijn vertrokken!

Anonymous Caller Rejection functie activeren

Hoi,

enig idee hoe je de Anonymous Caller Rejection functie kunt activeren op een gsm (Android)?

heb reeds geprobeerd met *77# en *277#

verder vind ik daar weinig van terug op het net.

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Anonymous Caller Rejection functie activeren

Er zijn nogal wat verschillende Android toestellen, dus welk toestel, welke Android versie?

 

Volgens ben je beter af door je adresboek in te stellen als zgn. whitelist, zodat de rest geblokkeerd wordt.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
rdhoore108
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Anonymous Caller Rejection functie activeren

Dit moet je instellen in je telefoon app. Het hangt er dus van af welke app je telefoon precies gebruikt voor bellen (dus van merk van telefoon).

Maar hoe dan ook op je de app voor het bellen (meestal een icoon als een telefoonhoorn), ga je daar naar instellingen (meestal drie verticale puntjes, dan "instellingen" of tandwieltje).

Bij mij is het daarna "oproepen", "zwarte lijst", daarna tandwieltje boven rechts,  en dan "afgeschermde nummers", daar aanvinken dat ik ze wil blokkeren.

PS. Weet wel dat je waarschijnlijk ook gesprekken zal blokkeren die je eigenlijk wel wil. Bv. Je belt ergens naar een klantendienst, moet wat lang wachten, en geeft aan dat je teruggebeld wil worden. Wel, dat zal dan dus niet lukken 🙂

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Anonymous Caller Rejection functie activeren

@dannyw

 

Samsung met Android 7.0 (maar op de meeste Android telefoons is dit ongeveer hetzelfde):

Open de telefoon app. Tik Rechtsboven in het 3 puntjes menu op Instellingen

 

Tik op Nummers blokkeren en dan kan je vanboven een optie aanduiden om onbekende bellers te blokkeren.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Muzzle1989
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Anonymous Caller Rejection functie activeren

Volgens mij kan de klantendienst dit ook in orde maken. Echter zal de functie dan op het netwerk geactiveerd zijn en niet op je smartphone. Hierdoor kan je ze ook minder eenvoudig zelf beheren (wanneer je bv wel eens een annonieme oproep verwacht).

0 Likes