Beantwoorden
Franka49704
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Automatisch pauzeren instellingen

Hello, sinds de fantastische upgrade van 10 gb naar 25 gb met Wigo-abonnement kan ik enkel iemand automatisch pauzeren met als hoogste instelling 8 gb. Dit is toch niet meer correct daar het fijn zou zijn om dit, met de nieuwe upgrade, bij een verbruik van bv 24 gb te kunnen doen?Vanwege een papa waarvan de kinderen alles graag zelf verbruiken zonder nog iets over te laten ocharme...

0 Likes
3 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Automatisch pauzeren instellingen

@Franka49704, het klopt dat de herinneringen voor WIGO op dit moment niet optimaal ingesteld kunnen worden (sinds de verhoging van de WIGO pakketten). Dit staat op de radar van de Telenet IT afdeling om aan te passen. Wanneer dit exact zal zijn, is nog niet gekend. Meer details heb ik helaas dus niet voor je, maar het komt er zeker aan! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
BBBart
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Automatisch pauzeren instellingen

We zijn twee maanden verder en het wordt erger: Ik vind nergens (!) uitleg of de mogelijkheid om de instellingen voor automatisch pauzeren (mobiele data) voor mijn gezinsleden aan te passen...

0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Automatisch pauzeren instellingen


@BBBart  schreef:

We zijn twee maanden verder en het wordt erger: Ik vind nergens (!) uitleg of de mogelijkheid om de instellingen voor automatisch pauzeren (mobiele data) voor mijn gezinsleden aan te passen...


Kijk eens op
Mijn Telenet -> Verbruik - Mobiel verbruik -> Herinneringen toevoegen

Kies daar bij het GSM nummer hoeveel ze mogen verbruiken en dan kan je Automatisch pauzeren aanvinken
Er is, volgens mij, wel geen mogelijkheid om bij bijvoorbeeld 95% gebruikte data alles te pauzeren,
enkel pauzeren bij het gekozen aantal data
Ik heb keuze tussen: geen, 1GB, 2GB, 4GB en 6GB (wigo9)

0 Likes