24761
netweters
|
152496
antwoorden
|
20714
vragen
|
Waarom moet de beheerder van een Wigo-account ook nog een persoonlijke login hebben ookal is hij deenige gebruiker? En moet dat een b.v. een ander e-mailadres zijn dan dat van de beheerder?
Hetzelfde e-mail adres kan niet. Je kan daar wel een bestaand gmail adres voor gebruiken.
Waarom je dat persoonlijk login moet hebben mag je mij wel eens uitleggen. Door het bos van accounts dat ik zelf heb zie ik de bomen niet meer staan.
@bestc Is een beheerder niet gewoon een gebruiker met meer rechten? Dus als jij de enige gebruiker bent van de Wigo is het volgens mij niet nodig om nog eens een gebruiker aan te maken. Maar ik kan mis zijn.
Als beheerder heb je uiteraard ook een login nodig. of begrijp ik jou niet goed?
Het is me vooral niet duidelijk of dat dan dezelfde login mag zijn....
Zodra ik het weet van die persoonlijke log-in, zal ik het je proberen uit te leggen 😉
@bestc wanneer jij de enige bent die gebruik maakt van de producten, dan zou jouw persoonlijke login ingesteld staan als 'beheerder'. Je moet dan niet nog eens een extra login als gebruiker aanmaken, dat is overbodig en zou geen meerwaarde hebben. 😉