41990
netweters
|
18477
gesprekken
|
19965
vragen
|
Hallo, sinds vorige week heeft mijn zoon een abonnement van Proximus Business nummer via zijn werk. Hij kan mij bellen met dat nummer,maar ik kan hem niet via mijn abonnement van telenet bereiken. Ik kan hem ook niet via de huistelefoon bereiken.Via een Proximus abonnee is hij wel te bereiken en via een Proximus vaste lijn ook.
Ik vind dit wel raar en zo kunnen andere klanten hem ook niet bereiken die geen Proximus hebben. Niet goed hé.
Weet jullie hier een oplossing voor.
Groetjes
Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Bellen naar Proximus business nummer
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik ga er vanuit dat hij voorheen klant was van een andere operator en het nummer dus is overgedragen naar Proximus? In dat geval is een probleem bij de overdracht mogelijk.
Jij contacteert best Telenet om aan te geven dat jij zijn nummer niet kan bereiken, en je zoon contacteert best Proximus om aan te geven dat verschillende mensen hem niet kunnen bereiken.
Hij heeft nog een Telenet nummer ook en zijn andere nummer is voor zijn werk. Voor Proximus is alles in orde. De nummer is getest alleen mensen met een Telenet abonnement kunnen hem niet bereiken.
Enige advies dat ik kan geven is om beide operatoren te contacteren.
Ook Proximus heeft hier een verantwoordelijkheid om de dienstverlening naar jouw zoon te voorzien, ongeacht wie aan de andere kant van de lijn zit. Als ze daarvoor contact moeten opnemen met Telenet dan is dat hun taak.
Beste,
Bedankt voor de tip dat gaan we zeker doen.
Groetjes
@Micjostel schreef:Hallo, sinds vorige week heeft mijn zoon een abonnement van Proximus Business nummer via zijn werk.
Als je een telefoon hebt via je werk is er maar één oplossing: de IT verantwoordelijke van de werkgever moet zijn Proximus account manager contacteren.
Je zoon heeft in principe geen rechtstreeks contract met Proximus. Zijn werkgever is de klant!
Komt erop neer dat Proximus zijn instellingen voor dat nummer nog niet heeft in orde gebracht zoals het hoort. Uw zoon moet dit melden aan zijn werkgever die dat op zijn beurt moet aankaarten bij Proximus.
Hebben contact gehad met de it verantwoordelijke. Proximus gaat contact opnemen.
Bedankt
Hallo, iedereen bedankt voor de tips het probleem lag bij Proximus. Het is ondertussen opgelost. 👍