Beantwoorden
Swiild
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken!

Blizzard - Battle.net - sms verificatie

Momenteel zit ik met volgend probleem:

Ik game regelmatig via het platform Blizzard/Battle.net (call of duty), zij vragen regelmatig om een verificatie uit te voeren via SMS, dit werkte allemaal goed tot vorige week.
Sindsdien ontvang ik géén enkel sms meer vanuit Blizzard/battle.net. Overige diensten die ook op eenzelfde manier SMS verificatie uitvoeren werken wel perfect (bv: telenet login...).

Heb al enkel keren hun hulpdienst proberen te bereiken zonder succes, ik krijg bij elk 'ticketje' de melding dat ik het maar moet oplossen samen met mijn carrier.
Zie onderstaande screenshot met reactie van Blizzard op mijn probleem.

Zijn er toevallig nog mensen die kampen met dezelfde problematiek?

Alvast bedankt!

2024-11-26 11_29_57-Ticket 102368500 - Blizzard Support.png

5 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Geen oplossing voor je SMS, maar kan je de verificatie niet op een andere manier instellen? Ik denk dan aan e-mail of een authenticator op je smartphone.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
cvandelo
Freshman Weetjesweter
Safespot Play Fit O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY!

Beste,

Telenet heeft geen controle over de route die wordt gebruikt om dit type berichten (businesses messages) verstuurd door internationale spelers zoals Blizzard, op ons netwerk af te leveren. Deze berichten worden verstuurd vanuit het buitenland via een SMS integrator.  We vermoeden dat deze integrator een wijziging aan de route voor het versturen heeft doorgevoerd.  Dit type berichten moeten naar Belgie verstuurd worden via een verkort nummer in de 8xxx reeks. Als de SMS integrator daar een aanpassing heeft aan gedaan, zou het kunnen dat deze berichten niet meer naar ons netwerk worden verstuurd.  Enkel de verzender kan dit oplossen.  Wij blokkeren geen berichten die via deze verkorte nummers op ons netwerk worden afgeleverd, behalve als er spam of phishing zou gedetecteerd worden.   Mocht je ons het verkort nummer doorgeven dat vroeger werd gebruikt, kunnen wij wel eens laten checken bij de eigenaar van dit verkort nummer of er door de verzender aanpassingen zijn gebeurd. 

unknownport
Freshman Beetjesweter
It's your second party! De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

ik zit ook met dit probleem al 3dagen al in het begin werken alles goed maar nu krijg ik ook geen enkel code binnen

FilipD
Ex-Moderator
Waar zijn die handjes? WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Hello,

Heel af en toe krijgen we hier nog meldingen van binnen. Voor de zekerheid laat ik het dus toch controleren! 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Ex-Expert Moderator

FilipD
Ex-Moderator
Waar zijn die handjes? WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

We hebben voorbeelden nodig van afgelopen 2 dagen om dit te laten nakijken: 

-Timestamp dat je probeert in te loggen 
-Na hoeveel tijd heb je nog steeds geen 2FA of verificatiebericht ontvangen? 
-Mocht je ook deze informatie beschikken, wat is eventueel het nummer van de andere partij? 

Je mag dit doorsturen in een privébericht naar @Moderator 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Ex-Expert Moderator