Beantwoorden
dave1
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Downloadlimiet

sinds kort zijn we hier meer gaan streamen.al hou ik elke dag mijn Downloadlimiet in de gaten via mijn telenet.mijn 

Downloadlimiet is
200 GB dus dit is al te weinig.is er een abbo met meer GB?heb ook iets gelezen van  1 gbps maar dit is geen gb neem ik aan?

hartelijk dank.
4 reacties
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

Downloadlimiet

Met uitzondering van Easy Internet zijn alle huidige internetabonnementen “onbeperkt

Kijk gerust eens op de website: Internet (telenet.be) 

@dave1  schreef:

heb ook iets gelezen van  1 gbps maar dit is geen gb neem ik aan?

Dat is een aanduiding van internetsnelheid. Momenteel is (over coax) 1Gbps het snelste abonnement dat je kan hebben (beschikbaar bij All-Internet Speedboost, Giga Internet en ONEup)

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dave1
Freshman Beetjesweter

Downloadlimiet

bedankt voor de feedback.

ik zag all-internet onbeperkt,kan ik dit ook combineren met alleen tv kijken via de telenet app ( zonder telenet box)?

ik heb een telenet box maar het lijkt me zinloos als ik via de app kan streamen.zo kan ik ook weer wat besparen.

ik neem aan dat via de telenet app het zelfde is als op de telenet box alleen minder zenders.ik kan opnemen,terug kijken?

hartelijk dank voor de hulp.

WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

Downloadlimiet

Je hebt 2 opties. TV Flow is uitsluitend via de app, maar heeft wel een kleiner zenderaanbod.

Wil je toch alle (of specifieke) zenders behouden dan blijf je best bij TV Iconic. Niets weerhoudt je om de TV-box links te laten liggen en alsnog via de app te kijken natuurlijk.

Terugkijk TV blijft inderdaad beschikbaar. Opnemen (ook "bewaren" genoemd op de site) is beperkt, opnames vervallen na 60 dagen.

Telenet TV kijken met/zonder Telenet TV-box 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dave1
Freshman Beetjesweter

Downloadlimiet

ik wil net mijn abbo veranderen naar all-internet maar blijkbaar moet er een technieker voor langskomen?ik dacht dat dit online ging...