25.359
netweters
|
156.257
antwoorden
|
21.136
vragen
|
sinds kort zijn we hier meer gaan streamen.al hou ik elke dag mijn Downloadlimiet in de gaten via mijn telenet.mijn
Met uitzondering van Easy Internet zijn alle huidige internetabonnementen “onbeperkt”
Kijk gerust eens op de website: Internet (telenet.be)
@dave1 schreef:heb ook iets gelezen van 1 gbps maar dit is geen gb neem ik aan?
Dat is een aanduiding van internetsnelheid. Momenteel is (over coax) 1Gbps het snelste abonnement dat je kan hebben (beschikbaar bij All-Internet Speedboost, Giga Internet en ONEup)
bedankt voor de feedback.
ik zag all-internet onbeperkt,kan ik dit ook combineren met alleen tv kijken via de telenet app ( zonder telenet box)?
ik heb een telenet box maar het lijkt me zinloos als ik via de app kan streamen.zo kan ik ook weer wat besparen.
ik neem aan dat via de telenet app het zelfde is als op de telenet box alleen minder zenders.ik kan opnemen,terug kijken?
hartelijk dank voor de hulp.
Je hebt 2 opties. TV Flow is uitsluitend via de app, maar heeft wel een kleiner zenderaanbod.
Wil je toch alle (of specifieke) zenders behouden dan blijf je best bij TV Iconic. Niets weerhoudt je om de TV-box links te laten liggen en alsnog via de app te kijken natuurlijk.
Terugkijk TV blijft inderdaad beschikbaar. Opnemen (ook "bewaren" genoemd op de site) is beperkt, opnames vervallen na 60 dagen.
ik wil net mijn abbo veranderen naar all-internet maar blijkbaar moet er een technieker voor langskomen?ik dacht dat dit online ging...
Omdat je tv abo stop zet komt er een technieker langs om een filter te stekken op de tv kabel
Dat je zeker geen tv zender meer kan zien ook zonder de tv box
via de online chat heb ik een medewerker gesproken.blijkbaar moet er een tech langskomen om de installatie in orde te brengen bij het overgaan naar all internet abbo.bedankt voor de feedback en hulp jongens fijne dag verder.
15 min voor dat de technieker komt krijg je een sms
Alles duurt +- 5 min stel niet veel voor
net willen veranderen naar all internet,krijg ik de melding iets over easy switch.ik wil niet van provider veranderen...
ik wil gewoon een ander abbo.het is wel heel verwarrend bij telenet.nu hang ik weer in een chat met een medewerker.
In mijn telenet kan je het veranderen
Bij oude abo loopt het fout dat weten we al heeft met oude systeem te maken
medewerker heeft alles tot in de puntjes in orde gebracht online.ik kan nu genieten van mijn nieuwe abbo.geen technieker kwam er aan te pas.dikke duim voor deze medewerker.
hartelijk bedankt voor jullie feedback hier jongens fijne zondag nog gewenst.