Beantwoorden
Dany59
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Esim activeren op smartwatch galaxy classic 6 lukt niet

Beste, heb sinds vandaag Galaxy watch 6 active lte. Had voordien de classic 4 lte.

Het opstarten van de nieuwe watch is probleemloos verlopen. Wat echter niet lukt is het koppelen van de nieuwe watch aan de telenet esim. Als ik in mijn profiel ga, zie ik dat de esim op mijn gsm nummer nog steeds op actief staat! Wanneer ik de galaxy watch 6 classic lte wil koppelen in de Galax wearable app,  krijg ik steeds de foutmelding dat het momenteel niet lukt en ik later opnieuw moet proberen.

Mijn echtgenote heeft mijn classic 4 lte overgenomen en daar is het koppelen (gisteren) wel gelukt.

Mijn oude watch had ik gereset. Deze was dus niet meer gekoppeld!

Wat kan ik nog doen? Moet ik de esim eerst  deactiveren in mijn telenet profiel en opnieuw activeren?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Mvg Dany 

Tags (1)
6 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Esim activeren op smartwatch galaxy classic 6 lukt niet

Ja desactiveren en als ik me niet vergis gaat het activeren automatisch gaan met de procedure op de watch en smartphone.

 

Dany59
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Esim activeren op smartwatch galaxy classic 6 lukt niet

Heb beide esim gedeactiveerd in mijn profiel op telenet. Waren niet meer te zien.

Daarna de esim van mijn vrouw opnieuw geactiveerd via haar galaxy Wear app. Dat is gelukt alhoewel ik op het einde wel een melding krijg dat het trager gaat en ondertussen smartwatch kan gebruikt worden. Esim staat al actief.

Wat mijn smartwatch betreft,  kan esim niet meer activeren. Steeds de foutmelding in laatste stap activering via de wear app.

Gebeld met technische dient, weten het ook niet... Gechat via WhatsApp met Samsung. Hebben verschillende stappen met mij bekeken maar helaas zonder resultaat.  Volgens hen ligt het probleem bij Telenet.

Dany59
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Esim activeren op smartwatch galaxy classic 6 lukt niet

Blijkbaar is het probleem hier al ter sprake gekomen en dus nog steeds niet opgelost, zowel voor Android watch als voor apple watch

https://www.netweters.be/t5/Toestel-info/E-sim-Apple-watch-7-geraakt-maar-niet-verbonden/td-p/157359

Kurtdekoster
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! De kop is eraf! Hi there!

Esim activeren op smartwatch galaxy classic 6 lukt niet

Ik.probeer dit al 3 weken en lukt niet en telenet geeft ook toe dat de er een probleem mee hebben.

Wanneer dut opgelost is kunnen ze niet zeggen .

Ik contacteer ze elke week .

Als het nog lang duurt gaan we terug naarbmobile viking veel goedkoper .

Het uurwerk verkopen we dan.

We zijn met ongeveer 60 personen in de Samsung community. Ik heb de indruk omdat het zo lang duurt niet opgelost geraakt dat dit prutsers zijn

 

 

Tags (1)
Dany59
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Esim activeren op smartwatch galaxy classic 6 lukt niet

Inderdaad, probeer al verschillende maanden esim smartwatch te koppelen. De laatste stap lukt nooit. Telenet ging het laten nakijken door technische dienst en een dossier werd geopend. Heb jij al iets gehoord, ik niet.

Het is stil aan de overkant.....

Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Esim activeren op smartwatch galaxy classic 6 lukt niet

Bij mlij is het twee weken geleden toch plotseling gelukt om mijn apple watch te koppelen, ik had ze gekoppeld, de dag erna merkte ik dat de dataverbinding toch actief was.