Beantwoorden
JS1963
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Extra nummer toevoegen aan abonnement via website

Hallo,
Ik heb een vrij eenvoudige vraag maar via de telenet-site aardsmoeilijk om te realiseren.

In mijn nieuw telenet-abonnement kan ik tot 5 GSM-nummers toevoegen.

Ik wil graag het nummer van mijn inwonende dochter toevoegen, maar slaag er niet op de Telenet-site om dit tot een goed einde te brengen.

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt

Jean

 

Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: GSM van mijn dochter toevoegen aan mijn abonnement

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Extra nummer toevoegen aan abonnement via website

@JS1963 

Je kan de simkaartnummers koppelen via 'mijn Telenet'. 

patrick37_0-1645345662238.png

Als je daarop klikt kan je de stappen overlopen die daarin aangegeven worden. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7767
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Extra nummer toevoegen aan abonnement via website

@JS1963  Is het nummer al een Telenetnummer? Anders moet je eerst het nummer overdragen aan Telenet en ontvang je een Telenet simkaart.  Dat doe je het best en snelst in een Telenet shop/center. Dat is wat anders dan een bestaand telenet mobiel abonnement toevoegen. Dat doe je zoals @patrick37 zegt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Extra nummer toevoegen aan abonnement via website

Als je dochter al Telenet-klant is en een mobiel abonnement op haar eigen naam heeft, gaan jullie een overname moeten doen.

En als het mobiel nummer bij de dochter in een Wigo of One zit, zal dat eerst naar een 'Telenet Mobile' abo overgezet moeten worden, want anders neem je alle diensten over.

 

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/business/klantenservice/wat-is-een-overname

 

0 Likes