Beantwoorden
Stefan4
Professional Weetjeslezer
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Femtocell Orange werkt niet met witte modem Telenet

Zaterdag de oude 'zwarte' modem vervangen door de nieuwe 'witte' van Telenet. Alles werkt prima: internet, vaste telefoon, digitale TV, ... behalve de Femtocell van Orange. De Femtocell zorgt ervoor dat je ook in je (goed geïsoleerde) woning kan bellen met een Orange gsm (= versterking signaal).  De MCE van Telenet is eigenlijk het broertje van de MCE van Telenet. Ik vermoed dat de MCE enkel werkt met een Telenet gsm en dus geen oplossing is voor mijn Orange gsm. Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Tags (2)
0 Likes
7 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Femtocell Orange werkt niet met witte modem Telenet

@Stefan4  die femtocell zou moeten werken. Hier ook aangesloten op de witte modem en hier werkt deze perfect. Goed bereik van de femtocell dus zou alles toch eens herstarten . Bij mij werkt het thuis. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Stefan4
Professional Weetjeslezer
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Femtocell Orange werkt niet met witte modem Telenet

Dank voor uw snelle reactie en blij te horen dat hij wel zou moeten werken in combinatie met de witte modem. Ik heb reeds verschillende keren (zonder succes) de modem en Femtocell herstart maar de LEDS op deze laatste geven aan dat 'de beveiligingsverificatie mislukt is'. 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Femtocell Orange werkt niet met witte modem Telenet

@Stefan4  herstart gewoon eens de femtocell zodat deze zijn gehele info opnieuw kan ophalen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Stefan4
Professional Weetjeslezer
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Femtocell Orange werkt niet met witte modem Telenet

Reeds 3x geprobeerd zonder succes. Probleem gemeld bij Orange, komen hier binnen ... 4 dagen op terug.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Femtocell Orange werkt niet met witte modem Telenet

@Stefan4  ja Stefan4 bij Orange moet je geduld hebben voor dat men je daar helpt dat is blijkbaar heel normaal daar. Wel vreemd dat het niet werkt want hier is dat probleemloos verlopen met installatie en alles. Er is ook een MCE bij Telenet maar ja die is betalend. Heb je ook geprobeerd dat ding tien minuten zonder stroom te zetten dus ff die pin eruit halen niet de stekker uit de stopcontact.Dus gewoon die voeding uit de femtocell?


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Stefan4
Professional Weetjeslezer
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Femtocell Orange werkt niet met witte modem Telenet

Had jij ook eerst een zwarte modem met een Femtocell en deze overgezet naar de witte? Of heb je de Femtocell direct toegevoegd aan de witte? 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Femtocell Orange werkt niet met witte modem Telenet

@Stefan4  direct toegevoegd aan de witte heb toen meteen de witte modem gehad. Ook niks ingesteld of veranderd en dan heb ik ook dat nog eens gedaan maar dan met een switch en dat werkt ook perfect. Dat is puur om te weten of ik die femtocell overal kan laten werken dus geen problemen mee. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes