Beantwoorden
omega
Freshman Weetjesweter
Berichten: 30
De vlam zit erin. π-DAY! Complimentendag Dat loopt vlotjes.

Prijs volgens verbruik: hoe telnr + sim heractiveren?

Als men een "Prijs volgens verbuik" mobiel abbo heeft, zal dan na 3 maand inactiviteit je sim kaart zomaar gedeactiveerd worden of ga je eerst nog een waarschuwing krijgen, ook per email?

 

Ten tweede, eens je sim kaart door te weinig gebruik gedeactiveerd werd, kan die nog terug geactiveerd worden door Telenet of ben je dan je telefoon nummer kwijt?

 

Heb het nog niet voorgehad want gebruik hem voldoende maar wou toch eens weten hoe dit zit.

Tags (1)
0 Likes
7 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Prijs volgens verbruik: hoe telnr + sim heractiveren?

@omegaEens je nummer gedeactiveerd ben je dat nummer kwijt. Een simkaart kan je niet heractiveren er moet een nieuwe komen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Prijs volgens verbruik: hoe telnr + sim heractiveren?

@omega 

Je wordt er aan herinnerd. Ik toch.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Prijs volgens verbruik: hoe telnr + sim heractiveren?

Je krijgt hiervan een waarschuwing van Telenet. Ik weet niet zeker of dit per mail of per brief is. Belangrijk is dus wel dat je gegevens bij Telenet up-to-date zijn. Je kijkt dit best even na op Mijn Telenet.

 

Bij weinig gebruik is het beste/makkelijkste om bijvoorbeeld elke 1ste van de maand naar je voicemail (5555) te bellen. Dit is voldoende om het nummer actief te houden.

 

Zover ik weet kan een nummer wel gereactiveerd worden, maar dat vermijd je best. Hier raden ze dan toch ook aan om te bellen of naar een telenetcenter te gaan.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
omega
Freshman Weetjesweter
Berichten: 30
De vlam zit erin. π-DAY! Complimentendag Dat loopt vlotjes.

Prijs volgens verbruik: hoe telnr + sim heractiveren?

Telt het ook als jijzelf of iemand anders een sms naar jouw nummer stuurt om je "bellen volgens verbruik" sim en telnummer actief te houden? 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Prijs volgens verbruik: hoe telnr + sim heractiveren?

Ik dacht van wel. Je kan ook gewoon naar 5555 bellen. Dat is gratis en het telt mee (en dat weet ik zeker).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Prijs volgens verbruik: hoe telnr + sim heractiveren?

Op de 'hier' link die @Wheng geeft, staat toch expliciet van te bellen. Er staat niets bij van opgebeld te worden. Als je gebeld (of gesmst) wordt, heeft Telent daar geen bruikbaar spoor van (er is wel een spoor dat ze X tijd moeten bijhouden, maar dat ze niet mogen gebruiken). Als je zelf belt dan hebben ze een spoor dat ze mogen gebruiken.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Prijs volgens verbruik: hoe telnr + sim heractiveren?

Ik heb altijd geweten dat je best 1 keer in de maand belt of gebeld wordt om je nummer actief te houden. Dus bellen naar 5555 is OK.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes