Beantwoorden
jovdm
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
My smart Valentine All I want for X-mas is YOU Jij bent af! Twee handen vol!

GSM bereik Telenet netwerk.

Wanneer gaat Telenet zijn GSM netwerk eindelijk eens versterken? Bij ons in de buurt is het nauwelijks mogelijk om binnenshuis een gesprek te voeren zonder dat dit onderbroken wordt.

Tags (2)
0 Likes
33 reacties
Jamin
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
De vernieuwde WIGO? Laat de zon in je hart! All I want for X-mas is YOU Alles op zijn plek!

GSM bereik Telenet netwerk.

Nu gebruikt Telenet het netwerk van Orange, vanaf eind 2018 zal Telenet hun netwerk gebruiken van 'Base'.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

GSM bereik Telenet netwerk.

Telenet gaat zijn 2e fase in voor omschakeling op het Base netwerk dat ze nog volop aan het uitbreiden en testen zijn. Als die 2e fase slaagt met een aantal klanten die daarvoor gevraagd worden dan doen ze verder. Hopelijk zijn ze eind 2017, begin 2018 helemaal up to date.

Nu zijn ze nog afhankelijk van het netwerk van Orange met alle voor- en nadelen.

Misschien zal de slogan "Wat je zelf doet, doe je beter" helemaal van toepassing worden.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Jamin
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
De vernieuwde WIGO? Laat de zon in je hart! All I want for X-mas is YOU Alles op zijn plek!

GSM bereik Telenet netwerk.

Ik vraag mij af als wij een nieuw sim-kaart gaan krijgen of de huidige Telenet simkaart kunnen gebruiken op Base-netwerk... 🤔
0 Likes
iRo212
Freshman Meerweter
Berichten: 49
YUGO op Android TV It's your ninth party! De vernieuwde WIGO? Safespot

GSM bereik Telenet netwerk.


@Jamin schreef:
Ik vraag mij af als wij een nieuw sim-kaart gaan krijgen of de huidige Telenet simkaart kunnen gebruiken op Base-netwerk... 🤔

De simkaart zal niet veranderen! Je maakt met de huidige Telenet kaart verbinding met het BASE netwerk! 

jovdm
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
My smart Valentine All I want for X-mas is YOU Jij bent af! Twee handen vol!

GSM bereik Telenet netwerk.

Ik hoop dat jij gelijk krijgt want nog twee jaar wachten op een degelijk GSM netwerk lijkt mij niet haalbaar. Het probleem is dat Telenet die pakketten aanbied GSM inbegrepen maar dat je die dan niet volledig kan benutten. Wel jammer.

0 Likes
Heidi2
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Alles op zijn plek! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

GSM bereik Telenet netwerk.

Heb net de gsm edge7 aangekocht met abo bij telenet...geen of slecht ontvangst hier en als je het niet vast zet telkens nederlands net hier...maar zit er wel ff aanvast en betaal iedere maand om gsm amper degelijk te kunnen gebruiken...bij orange had ik dit probleem niet!

Ps weet iemand buiten de code hier op de site hoe je u gsm langer kan laten overgaan? Code ingegeven maar mag blij zijn als gsm 2 keer overgaat voor voicemail? Iemand? Alvst 2 nadelen met overschakkelen 😔

0 Likes
Heidi2
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Alles op zijn plek! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

GSM bereik Telenet netwerk.


@jovdm schreef:

Ik hoop dat jij gelijk krijgt want nog twee jaar wachten op een degelijk GSM netwerk lijkt mij niet haalbaar. Het probleem is dat Telenet die pakketten aanbied GSM inbegrepen maar dat je die dan niet volledig kan benutten. Wel jammer.



Heb net de gsm edge7 aangekocht met abo bij telenet...geen of slecht ontvangst hier en als je het niet vast zet telkens nederlands net hier...maar zit er wel ff aanvast en betaal iedere maand om gsm amper degelijk te kunnen gebruiken...bij orange had ik dit probleem niet!

Alvast nadelen met overschakkelen van provider 😔

0 Likes
Heidi2
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Alles op zijn plek! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

GSM bereik Telenet netwerk.

Hier net hetzelfde probleem!! Abo met gsm gekocht bij telenet...amper berijk of geen en als ik bereik heb moet ik uitkijken dat ik geen nederlands net heb...vastzetten maar heel weinig berijk..mis oproepen daardoor want moet hem zowiezo al voor mijn neus leggen. Geen oproep gehoord probleem geen bereik kan niet terug bellen!!! En daar zit je dan met u abo elke maand betalen maar weinig plezier van u gsm😔

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

GSM bereik Telenet netwerk.

@Heidi2- Voor een langere ringtone:

 

https://community.telenet.be/t5/Smartphone/Smartpkone-langer-laten-rinkelen/m-p/27198#M189


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Heidi2
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Alles op zijn plek! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

GSM bereik Telenet netwerk.

Als ik op de link klik kom ik bij een andere link maar die link werk niet of pagina is weg 😉🤔

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

GSM bereik Telenet netwerk.

Probeer deze anders eens:

 

http://www.hln.be/hln/nl/4124/Multimedia/article/detail/1187474/2010/11/25/Hoe-je-gsm-langer-laten-r...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Chevaillier
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

GSM bereik Telenet netwerk.

Zowel mijn vrouw als ikzelf hebben geen bereik in ons huis sind 2 maand. De dienst gsm van mijn vrouw idem. Alle Telenet en verschillende gsm toestellen. Vrouw verpleging van wacht, is razend. Oplossing ? Provider veranderen. 

0 Likes
Chevaillier
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

GSM bereik Telenet netwerk.

Zowel mijn vrouw als ikzelf hebben geen bereik in ons huis sind 2 maand. De dienst gsm van mijn vrouw idem. Alle Telenet en verschillende gsm toestellen. Vrouw verpleging van wacht, is razend. Oplossing ? Provider veranderen. 

Tags (1)
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

GSM bereik Telenet netwerk.

Al eens naar de klantendienst gebeld? Ik vermoed dat zij alleen kunnen testen hoe het bereik bij jullie is. Netweters zal dit niet kunnen oplossen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes