Beantwoorden
jovdm
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
My smart Valentine All I want for X-mas is YOU Jij bent af! Twee handen vol!

GSM bereik Telenet netwerk.

Wanneer gaat Telenet zijn GSM netwerk eindelijk eens versterken? Bij ons in de buurt is het nauwelijks mogelijk om binnenshuis een gesprek te voeren zonder dat dit onderbroken wordt.

Tags (2)
0 Likes
33 reacties
Redpoint
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Smile! Goed gevonden! It's your fifth party! Pionier

GSM bereik Telenet netwerk.

Ondertussen maken we op de Samsung J5 en J3  gebruik van Triiing voor onze uitgaande boodschappen en dat werkt wel verrassend goed. Gelukkig gaat hier 90% van het telefoonverkeer via de vaste lijn. Maar of ik vrienden of familie Telenet als telefoonprovider zou aanraden? Ik denk het niet. 

0 Likes
JoVdMeersch
Professional Weetjesweter
Berichten: 41
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

GSM bereik Telenet netwerk.

Na wat aandringen heb ik toch gedaan gekregen dat ik een MCE mag gaan afhalen in de telenet shop.

Alleen... ze zijn nergens meer beschikbaar hier in de buurt. En blijkbaar hebben ze er ook geen op stock bij de verdeler.

0 Likes
a167314
Freshman Meerweter
Berichten: 54
WOW, overzichtelijk! π-DAY! Alles op zijn plek! Star Wars Day

GSM bereik Telenet netwerk.

Wat ze je niet vertellen is dat je je GSM op 3G moet zetten om betere ontvangst te hebben.

Dit betekent dat je elke keer als je je huis uitgaat het manueel naar 4g moet zetten.

0 Likes
Wacko
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
Laat de zon in je hart! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

GSM bereik Telenet netwerk.

Hier net hetzelfde probleem. Binnenhuis bellen of gebeld worden is onmogelijk geworden. Wat een service 😱. En daarvoor betaal je 120 euro de maand, geld genoeg!.

Heb al vaak gebeld naar de support 

Daar draaien ze rond de pot. Ik zou teveel geïsoleerd hebben in me huis. 😱.  Heb niet eens geisoleerd!

Andere vertellen dan weer dat ik handmatig moet overgaan naar 2 g binnen huis. .  Ik betaal voor 4g niet 2g !.  Nog paar x zo ne zever en ik gooi hun mobiel abo de deur uit . 

Geen mobiel netwerk, ongeschoolde helpdesk medewerkers.  Foeie Telenet  

0 Likes