Beantwoorden
will25
Freshman Weetjesweter
Berichten: 20
De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Goed gevonden! Mooi, mooi!

GSM-kosten bij datagebruik

Hallo,

ik heb een gsm abonnement met alleen de gesprekskosten te betalen,nu wou ik weten wat er gebeurd als ik ga videobellen en ik gebruik messenger om te bellen,ik zet nadien steeds mijn wifi uit

of mag ik deze laten openstaan en zijn er dan geen onverwachte kosten

dank u

0 Likes
2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

GSM-kosten bij datagebruik

Eigenlijk heb je dus geen abonnement, maar wel 'prijs volgens verbruik'. Via WiFi ga je normaal gezien niets betalen, al maak je best geen verbinding met openbare netwerken, want die zijn niet veilig.

 

WiFi kan dus geen kwaad. Als het daarentegen om een dataverbinding (4G) gaat, dan moet je oppassen, want dan betaal je € 0,10/MiB. Dat zet je dus best uit.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

GSM-kosten bij datagebruik

Je wifi uitzetten doe je beter niet, zoals @sb verklaart. Mobiele data uitzetten wel want dit is wat geld kost. Wifi niet.

Eens testen hé. 1 minuutje doen wat je wil doen via mobiele data en dan eens je rekening bekijken. Misschien dat je dan rap overschakelt naar een abo met mobiele data inbegrepen. Wie niet waagt blijft maagd.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes