24766
netweters
|
152532
antwoorden
|
20716
vragen
|
Ik wil de "oneplus 8 Pro" kopen, maar wil weten of dit volledige met Telenet mobiel netwerk werkt, de 5 G zal voorlopig nog niet gaan ,dat weet ik
Gegevens ONEPLUS 8 Pro
Opgelost! Ga naar oplossing.
Waarom zou dat niet zo zijn?
Als hij in België verkocht wordt dan moet dat specifiek vermeld zijn dat daar problemen mee zouden zijn.
Ja proximus verkoop die ook en Coolbleu ook, maar van Telenet zelf krijg ik geen antwoordt, ook niet op Twitter., het gaat toch op een aankoop van 900Euro,dus het zal wel werken zeker, toch al bedank voor de antwoorden.
Inmiddels de "Oneplus 8 pro" aangekocht, deze werkt ook zonder de MOBILE CONFIGURATOR waarvan je wel een link krijgt om deze via deze weg je telefoon in te stellen, wat niet nodig is daar je de " Oneplus 3" keuze krijgt met de keuze Android 6 of 7, wat het doel van de "MOBILE CONFIGURATOR " is ,of waarom ik die link krijg weet ik niet, alles gebeurt automatisch en eigenlijk onmiddellijk, de link krijg ik achteraf na de automatisch instelling.
Heb je nu een nieuw toesteg gekocht met als meest recent os een Android 7???
@janne_man da kan ni eh, maar volgens mij doelde hij op het feit dat er in de mobile configurator van Telenet enkel de keuze was tussen Android 6 en Android 7.
Oneplus 8 Pro maakt gebruik van Android 10 in de vorm van Oxygen OS 🙂