Beantwoorden
Derooke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Gebeld door nummer +3225623152

Hey. 

 

Ik ben gebeld geweest door +3225623152 met de vraag of ik in 2018 heb meegedaan met een wedstrijd om op reis te gaan ,ik zeg nee denk ik niet . Zei zeggen jawel .en daarom moest u 189 euro betalen om dan op reis te gaan . Dit hebt u niet gedaan en daarom moet u nu 400+ euro betalen . Als u dit niet doet word dit verdrievoudigd . Ik heb gezegd . Veel succes ermee. 

 

Is er zo nog iemand gebeld door dit nummer. En wat doe je er aan .

 

Mvg Deroo Kevin

0 Likes
5 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Gebeld door nummer +3225623152

Dat is pure oplichting. Stuur ze wandelen. Meldt het eventueel bij de politie. Als ze een rekeningnummer opgeven, geeft dit door aan de politie.

Het nummer dat je ziet is nooit het nummer van waar opgebeld werd. Oplichters gebruiken technieken om zich voor te doen met een ander nummer.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Gebeld door nummer +3225623152

@Derooke  dit is pure oplichting. Zou eventueel eens contact zoeken met de klantendienst zodat het nummer misschien geblokkeerd kan worden.

Kleine tip ; als ze mij bellen met dit soort nummers en ze leggen op dan blokkeer ik ze in mijn gsm. Dan kunnen ze ook niet meer terug bellen.

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Derooke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Gebeld door nummer +3225623152

Ok bedankt voor de tip

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Gebeld door nummer +3225623152


@patrick37  schreef:

@Derooke  dit is pure oplichting. Zou eventueel eens contact zoeken met de klantendienst zodat het nummer misschien geblokkeerd kan worden.

Kleine tip ; als ze mij bellen met dit soort nummers en ze leggen op dan blokkeer ik ze in mijn gsm. Dan kunnen ze ook niet meer terug bellen.

 


Die misdadigers zijn niet zo dom dat ze hun eigen nummer laten weergeven. Ze kunnen evengoed jouw nummer tonen als van waar gebeld wordt. Ze gebruiken voortdurend een ander nummer. Blokkeren van dat nummer heeft geen zin. Met wat toeval (theoretisch in de zone 02 999999999 afgerond op 1 kans op 1 miljard in werkelijkheid is de kans groter) tonen ze het nummer van iemand waarmee je dagelijks belt.  

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Gebeld door nummer +3225623152

@janne_man  de nummers waarmee ze bellen komen gewoon van servers af die ze misbruiken. Op deze manier is het net of het komt van een callcenter of iets dergelijk zodat de ' klant ' geen argwaan heeft. Hebben in het verleden veel van dit soort nummers gezien maar echt specifiek hier iets tegen te kunnen doen is nog altijd niet mogelijk wat eigenlijk heel jammer is. Ik weet hoe het werkt he @janne_man  door mijn ervaring.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes