41077
netweters
|
17661
gesprekken
|
19079
vragen
|
Ik ben ten einde raad!
Ik heb niks van netwerk in het buitenland: ik kan niet sturen, niet bellen en niet op het internet.
Terwijl mijn facturen altijd mooi betaald zijn en ik in het binnenland niks van problemen heb.
Een week engeland zonder netwerk is de hel, zeker de dag van vandaag.
Opnieuw had ik een opleiding in Frankrijk. Dit hangt mijn voeten uit!
Ik heb al geprobeerd:
Niks helpt! Ik betaal hiervoor en ik krijg niks anders dan problemen.
Graag een spoedig en vooral nuttig antwoord.
Staat het kiezen van een operator op automatisch?
Indien je gsm een iPhone is vind je dit terug in instellingen onder aanbieder. Die moet op automatisch staan.
Onder android zou je dit moeten vinden in het menu die van bovenaf naar beneden schuift.
Druk op het settings (instellingen) wieltje. Kies dan mobiele netwerken en vervolgens op netwerk operators (in het Nederlands waarschijnlijk operatoren)
Daar kies je voor kies automatisch.
Als je niet automatisch een netwerk kan kiezen dan moet je het manueel doen. Je hebt normaal de keuze uit verschillende. Lukt de ene niet probeer dan de andere.
Bel ook eens de klantendienst om te kijken of je roaming aanstaat.
Of via mijn Telenet kan je dit zelf in de hand houden.