Beantwoorden
Patje1959
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geen ontvangst met iPhone X in huis

Beste,

Sinds de omschakeling bij telenet zijn we met 2 toestellen bijna niet meer bereikbaar via onze iPhone.

De mensen kunnen ons meestal niet bereiken. Zelfs onze iphone geeft geen signaal of beltoon als we worden opgebeld. Langs de andere kant komen ze direct op onze voicemail.

Als we zelf willen bellen (en we hebben per uitzondering een verbinding) dan valt deze binnen de 20 sec weg.

Ik heb hiervoor begin dit jaar naar de service van Telenet voor gebeld en ze herkenden het probleem. We wonen blijkbaar plotseling in een slechte zone, hetgeen voordien niet zo was.

Toen zeiden ze me dat dit binnen de 6 maanden zou opgelost zijn. We zijn nu 9 maanden verder en er is nog niks gewijzigd.

Je zou van minder gefrustreerd raken.

Kan hier iets op korte termijn aan verholpen worden. Wat is de eventuele oplossing?

Erg handig is dit niet, gezien mijn mobiele handicap, om telkens naar buiten te rijden met de rolstoel om te kunnen bellen.

Ik hoor het graag.

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Geen ontvangst met iPhone X in huis

@Patje1959 

lees deze draad eens.

Lijkt me uw probleem.

https://www.netweters.be/t5/Surfen-bellen-sms-en/Vragen-ivm-MCE/m-p/72362

groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Patje1959
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Geen ontvangst met iPhone X in huis

@louishufk 

Had ik ook al gelezen en het is idd gelijklopend.

Nu ben ik niet van plan om kosten te maken voor zo'n MCE als ik meer dan 10 jaar klant ben bij Telenet. Blijkbaar dateert mijn vorige oproep bij telenet al van januari 2018. Maar...

Ik heb zonet iemand van telenet-support aan de lijn gehad en er zou een oplossing zijn ivm VoWifi.

Ik test dit nu uit want ik moet eerst de laatste upgrade iOS13 installeren.

Tot later 😉

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Geen ontvangst met iPhone X in huis

Een MCE of VoWiFi lijken me inderdaad de 2 beste oplossingen. Meer info: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/waarom-geen-bereik-met-mijn-gsm


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes