Beantwoorden
NicoleP
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken!

Hoe eSIM op Galaxy Watch5 LTE activeren?

Dag, via telenet krijg ik geen goede info. Ze sturen me naar een winkel als het eigenlijk digitaal via gsm of smartwatch moet gebeuren. En de winkel helpt me niet verder. Volgens chatgpt: moet ik een aanvraag doen bij telenet of qrcode ontvangen. Hoe zit dit? Want telenet aan telefoon geeft foutieve info. Ik wil dus esim voor smartwatch geconnecteerd met mijn smartphone nummer.

VOLGENS CHATGPT:

Stappen om eSIM op de Galaxy Watch5 LTE te activeren:

1. Controleer of je een QR-code of activatiecode van Telenet hebt

• Neem contact op met Telenet en vraag specifiek om een eSIM-profiel of QR-code.
    • Dit krijg je normaal gesproken via e-mail of kun je ophalen via je Telenet-klantenzone.

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Esim smartwatch activeren hoe?

1 reactie
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Hoe eSIM op Galaxy Watch5 LTE activeren?

Ik heb je bericht verplaatst van de Franstalige kant naar de Nederlandstalige kant aangezien het in het Nederlands was.

Wat je zoekt is Telenet One Number. Dat activeer je via de Samsung Wearable-app op een Samsung smartphone. Stap voor stap video staat hier: Hoe (ont)koppel ik mijn smartwatch met Telenet One Number? | MyTelenet 

Let wel op je moet ONE, ONEup, WIGO (S), YUGO CONNECT of YUGO ALL-IN hebben. Met een ander abonnement gaat het niet.

De info die ChatGPT je geeft is voor esim op je smartphone, dat is irrelavant voor je smartwatch.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.