Beantwoorden
Siedjeey
Freshman Weetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Hoe extra mobiele data voor binnen de EU toevoegen?

Hallo, is er ergens de optie om een datapakket bij te bestellen via Telenet als al je mobiele data EU is opgebruikt? Nergens vind ik enige info hierover...

Ik heb momenteel 40GB limiet (one up) maar door de barslechte wifi op ons vakantiehuisje moeten we vaak ons mobiel internet gebruiken om deftig te kunnen streamen (vooral voor de kids). Met nog een volle week en half te gaan vrees ik dat we niet gaan toekomen...

Bedankt!

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Mobiele data EU uitbreiden?

0 Likes
21 reacties
Siedjeey
Freshman Weetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Dat zou een mooie oplossing geweest zijn inderdaad! Jammer genoeg kon ik niet op voorhand weten dat de internetconnectie hier zo traag ging zijn (amper 1 Mbps) anders had ik dit zeker gedaan want kost maar €22,15 extra zie ik.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

@Siedjeey 

Of je kan opteren voor een sim modem waarbij je uw wifi dan deelt daarop met al je huisgenoten in huis als optie, en ja ik weet het, weer kosten maken, maar wil dit maar even meegeven als optie, je kiest zelf wat je daarmee doet, wil maar helpen mee zoeken naar een oplossing, Telenet zou beter een oplossing maken door extra data te kunnen aankopen, maar dit is er spijtig genoeg niet.

alvast veel succes met een oplossing.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Als je in land bent en op de plaats (streek) bent

Dan weet je maar pas dat je goede ontvangst hebt

Je bent best dat je aan lokale bevolking vraagt  dat daar woont wat je best neemt voor internet (sim kaart)

of een winkel in buurt dat sim kaarten verkoopt die kunnen u raad geven

Een vriend had een top abo in Belgie en had bijna geen ontvangst in Frankrijk

dan lachen de lokale bevolking met je je hebt free dat werkt niet goed hier

Daar ben je ook niets mee duur maar geen ontvangst in buitenland

0 Likes
thomasdb
Freshman Bijna Allesweter
En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

is het niet zo dat je op locatie  kan kiezen via welke provider je roamt bij de extra instellingen van de gsm? of neemt hij sowieso altijd de partner waarmee de provider heeft afgesproken. @ mastermagic- een externe 4g wifi modem is natuurlijk altijd goede oplossing voor 2de sim omdat dat de batterijduur van de gsm minder verkort tijdens het streamen enz. heb ook idee dat dat net iets betere ontvangst heeft dan mn gsm toestel zelf 

0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak GP, kort voor Giga Poster!

Misschien een idee om een extra SIM kaart bij je abo te bestellen?

Je hoeft de sim kaart zelf niet eens te gebruiken, je koopt hem enkel om je pot te vergroten. Je kunt na de vakantie het nummer terug opzeggen.

Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Van je eigen aanbieder niet wel als je daar een sim kaartje koopt zeer gemakkelijk en elke Belg doet dit

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter

Dit moet je wel voor af plannen meer papieren werk natuurlijk en is dit veel goedkoper ik weet het niet

kan wel zijn

0 Likes