Beantwoorden
Pompierke
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest!

Hoe kan ik MMS volledig uitschakelen?

Hallo,

Hoe kan ik mms uitschakelen? Onlangs was ik in het buitenland en verstuurde ik ongewild een mms bericht. Dat is dan zeker een dure grap. Op de site van Telenet vind ik geen antwoord.

M.v.g.

Bernard

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe kan ik MMS volledig uitschakelen?

@Pompierke  bel hiervoor naar de klantendienst . Deze kunnen dan de MMS geheel uitzetten voor ontvangst en versturen. Dit gaat niet via mijn telenet tenzij u de mobiele data in zijn geheel uitzet maar dat is ook niet bedoeling.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe kan ik MMS volledig uitschakelen?

@Pompierke 

Het tarief kan afhankelijk zijn van je welk abonnement je hebt.

Op deze pagina kan je lezen dat bij een King, Kong of Kong unlimitted het 7 cent kost per verstuurde mms.

Het kan zijn dat je toestel een te lang sms bericht verstuurd als een mms. Opgelet met speciale tekens en sommige geaccentueerde letters: bij gebruik van ook maar één teken wordt de maximale lengte van je sms bericht van 140 tekens gehalveerd tot 70 tekens. Het is mogelijk dat dat je toestel een optie heeft waaarbij je bij te lange berichten kan kiezen tussen het versturen van meerdere opeenvolgende sms'en of één mms. 

0 Likes
hondaboy
Experienced Meerweter
Berichten: 93
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Hoe kan ik MMS volledig uitschakelen?

Kun je toch uitschakelen door in uw toestel gegevens in toegang punten voor mms te verwijderen!