|
26.938
netweters
|
167.265
antwoorden
|
|
22.435
vragen
|
Welcome! Are you calling, texting or surfing abroad in the first 24 hours? In the EU you can use the minutes, SMSes and data of your subscription. Outside the EU you will be charged the standard rate for that country. More info on the site of your provider.
Kreeg net deze SMS van Telenet
Beetje onduidelijk verhaal, vooral die 24 hours
Ik dacht die komt van mijn UK provider, maar hij kwam van echt van Telenet...
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Roaming
@marcel3X de informatie die je eerst in je bericht had gezet en erna verwijderd, is wel nuttig om te behouden dus hebben deze teruggeplaatst.
Op het eerste zicht herken ik de inhoud van de sms die je ontvangen hebt niet meteen als een Telenet-bericht. Ben zelf ook net terug van vakantie en de roaming/info sms'en die ik heb gekregen doorheen de Europese landen zagen er altijd als volgt uit:
Telenet-info: welkom in xx. In de EU-zone bel, sms en surf je tegen dezelfde tarieven als thuis. Je gebruikt dus gewoon je minuten, sms'en en data van je abonnement. Meer info op https://www2.telenet.be/nl/mobiel/roaming of via +3215334314. Het noodnummer 112 is gratis. Niet vergeten: premiumnummers zijn ook in het buitenland betalend. Deze sms niet meer krijgen? Sms ROAMING SMS STOP naar 1921. Fijne reis!
en
Telenet-info: Graag meer info over toegang tot nooddiensten, publieke waarschuwingen en betalende nummers in het buitenland? Surf naar roaming.telenet.be. Fijne reis!
Ben je zeker dat deze sms niet afkomstig is van je UK-provider? Want hij is ook in het Engels geschreven en bij Telenet ontvang je alle communicaties in de taal die in ons systeem aan jou gelinkt staat.
Hij kwam binnen onder 1965, daar komen ook Telenet berichten op binnen, maar ik was een Esim van EE aan 't testen, terwijl ik normaal Three heb, kennelijk stuurt EE ook berichten op 1965...