Beantwoorden
Anoniempje9030
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken!

Internet thuis

beste, ik ben sinds kort verhuisd en heb nu Telenet internet in huis. Ik zou graag de nieuwe FIFA spelen zonder dat mijn internet op en af gaat. Ik heb al alles geprobeerd van coax aansluiting tot router. Dit is met zo een nieuwe router die precies uit een sci-fi film komt, andere mensen met hetzelfde probleem? Zo ja enige oplossingen ?

3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

Internet thuis

@Anoniempje9030 oplossingen zijn er niet echt, telenet doet tussen de avond piek uren een verlaging van snelheid op node's dat overvol zit, mogelijks heb je dit in je buurt voor zodat de snelheid daalt en je problemen ervaart.

beste is ook dat alles via utp kabel is aangesloten.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Internet thuis

Welk internet abonnement heb je precies? Telenet heeft verschillende formules. Welke modem heb je en over welke router (merk, model, type) heb je?

Hoe is alles aangesloten? Via WiFi of UTP-kabel? Zoals al werd gezegd is kabel het beste.

Speel je FIFA via PS5? Heb je portforwarding ingesteld? Als je modem niet in bridge mode staat, dan heb je een dubbele NAT met die router en moet je porforwarding instellen voor zowel de modem als de router.

Een vast IP instellen voor die PS5 is ook geen slecht idee.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Internet thuis

Op sommige plaatsen is dat vanaf 19.30 tot 00.00 gehoord 

Dat dit overal is ben ik niet zeker is ook om iedereen goed internet te geven solidair met de andere gebruikers