Beantwoorden
MatthiasButtien
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Is het mobiel internet bij ONE onbeperkt?

Klopt het dat het mobiele internet en WiFi bij ONE onbeperkt is? Ik heb in mijn bevestigingsmail staan: 'mobiel internet 40gb' maar in de app staat Unlimited?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: onbeperkt mobiel internet bij ONE

0 Likes
21 reacties
Ex-Netweter
 

Is het mobiel internet bij ONE onbeperkt?

We zitten hier te zeiken over dat 40GB in de piekuren niet onbeperkt is maar welke andere provider biedt dit aan aan 20€/maand (en minder vanaf de 3de Sim-kaart)?

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Is het mobiel internet bij ONE onbeperkt?


@Tomby  schreef:

maar 40GB is dat veel minder als je bvb kinderen hebt die soms eens op je mobiel netwerk tetheren en niet doorhebben hoeveel data YouTube opsoupeert. 

 

@robatoras Daar zijn ouders voor om dat in het oog te houden.En niet zeuren.


 

0 Likes
Tomby
Experienced Meerweter
Berichten: 88
De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

Is het mobiel internet bij ONE onbeperkt?


@Ex-Netweter  schreef:

We zitten hier te zeiken over dat 40GB in de piekuren niet onbeperkt is maar welke andere provider biedt dit aan aan 20€/maand (en minder vanaf de 3de Sim-kaart)?


 

Ik zeik daar niet over, ik zeik over de idiote marketing alsof vast = mobiel ;).

Het is niet voor niets dat ik nu overgestapt ben van Proximus naar Telenet voor mobiel. Daar ene keer voorgehad dat de zoon heel de rit in de auto op YouTube zat zonder dat we het wisten, en de factuur op slag €55 was ipv €15 ;P. Dat is wel het voordeel van onbeperkt bij One, als je teveel verbruikt zal het je niets extra kosten, hooguit de frustratie dat het ineens zo traag is.

 

Maar claimen dat er nu geen verschil meer is tussen vast en mobiel is gewoon belachelijk IMHO. En de melding op je Telemeter is zelfs ronduit misleidend : "Met ONE is er geen verschil meer tussen je verbruik thuis of onderweg."

Trouwens, ik kwam hier al aan thread tegen van iemand bij wie een Telenet medewerker hem zelf wijsmaakte dat hij 3TB had ongeacht het via vast of mobiel ging, dus zelfs hun eigen personeel trapt in het marketing verhaaltje ;).

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Is het mobiel internet bij ONE onbeperkt?

@Tomby Weet wat je koopt,en daarna niet zeuren. 

Alles staat duidelijk vermeld onder de voorwaarden,maar als je niet verder bladert dan de eerste blz.

Zo zijn er meerdere.🤔

 

0 Likes
Tomby
Experienced Meerweter
Berichten: 88
De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

Is het mobiel internet bij ONE onbeperkt?


@robatoras  schreef:

@Tomby Weet wat je koopt,en daarna niet zeuren. 

 

 


Ik weet dat, maar genoeg mensen die zich laten vangen door reclame e.d. Maar ja, da's net de rol van Marketing, I guess ;).

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Is het mobiel internet bij ONE onbeperkt?

@Tomby Hoe zou je zelf zijn,that's business.

Die piepkleine lettertjes,het mag nu eenmaal,net zo erg.

Van marketing nonsens gesproken

Ik kreeg van een koper provider het volgende antwoord.

Op jou adres 98Mbps down en 39Mbps up(volgens mij een standaard antwoord)

De eerste die meer dan 92MbpsDown en 34Mbps up haalt moet ik nog zien.

 

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Is het mobiel internet bij ONE onbeperkt?

Ik volg deels @Tomby. Vast en mobiel als 1 pot zien, met het verschil dat vast 3 TB is en mobiel slechts 40 GB (1,3% van 3 TB) is toch wel zeer vreemd. Al snap ik de “WiFi en 4G zijn 1 geworden” marketing ook wel en dit klopt ook deels.

Maar je kan niet gewoon op 4G doen wat je op WiFi doet (Netflix, updates, …) want dan ga je wel relatief snel 40 GB aantikken. Dat “stop met zeuren” excuus moet ook niet op een forum waar je van mening kan uitwisselen, vind ik. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.