Beantwoorden
KevinHomey
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Kan het signaal 2de oproep uitgeschakeld worden?

Hallo, 

Sinds het bestaan van de TOPlijn, heb je Ken-je-beller en signaal 2e oproep in hetzelfde pakket en kan je het niet meer apart nemen.

Op zich geen probleem, maar dat signaal 2e oproep moet kunnen uitgeschakeld worden!

Wanneer ik met klant1 aan de lijn ben, krijg ik een vervelende piep in mijn oor om te verwittigen dat er een tweede oproep is. Tevens krijgt klant2 geen bezet toon maar een beltoon en wordt er na X bellen uit gegooid. Ik ga het gesprek met klant1 niet onderbreken voor klant 2. En klant 2 denkt: "die zijn er weer niet"

Wie vindt het signaal 2e oproep als zakelijke klant ook heel storend???

@ Telenet: biedt gewoon ken-je-beller apart aan als optie OF zorg ervoor dat de opties binnen de TOPlijn apart kunnen uitgeschakeld worden

 

Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Toplijn vs Ken-je-beller vs signaal-2de-oproep

4 reacties
MartijnS
Experienced Veelweter
Berichten: 249
De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Kan het signaal 2de oproep uitgeschakeld worden?

Kan je dat niet gewoon uitschakelen via My Telenet? Volgens mij moet het mogelijk zijn om de 4 opties afzonderlijk aan/uit te zetten:

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-touch/nl/klantenservice/mobiel-en-vast/vaste-lijn/opties...

Je betaalt dan uiteraard nog de volledige prijs van de Optie Top-lijn, maar je hoeft niet alle opties daadwerkelijk te gebruiken.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7666
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

Kan het signaal 2de oproep uitgeschakeld worden?

@KevinHomey ik heb dit artikel nog gevonden waarin een nummer staat die je kan bellen om de dienst "2de oproep" uit te schakelen: Handige codes voor mobiel. Alleen weet ik niet met zekerheid of het werkt voor de vaste lijn. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

KevinHomey
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Kan het signaal 2de oproep uitgeschakeld worden?

Ik heb mijn TOPlijn terug laten inschakelen en na 3 dagen komt geen enkele instelling bij in mijn-telenet.

Via klantendienst te horen gekregen dat ik eerst mijn voicemail moet instellen/activeren voordat de andere diensten kunnen ingesteld worden.

Ik moest dit doen door te bellen naar 5555.

Dit is foutieve info, want 5555 is om de mailbox van een mobiele lijn in te stellen

Voor een vaste lijn moet je bellen naar #99

Intussen is mijn mailbox al 1 uur actief en komen er geen instellingen bij in mijn-telenet.

Ik hou jullie op de hoogte

 

 

KevinHomey
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Kan het signaal 2de oproep uitgeschakeld worden?

Beste Suzy, 

 

Zoals je zelf zegt: handige codes voor MOBIEL

Het gaat over signaal 2e oproep uitschakelen voor een vaste lijn.

Enig idee waar dat kan??

Bedankt

Kevin